OPROEP: Stoere Amerikaanse auto uit jaren 70 voor videoclip
Moderator: Shelby GT-H
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Gefeliciteerd met uitverkiezing.
Hopelijk kom je er beter op te staan dan onze groep van 7 Mustangs tijdens de opnames van Krezip
Hopelijk kom je er beter op te staan dan onze groep van 7 Mustangs tijdens de opnames van Krezip
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- CopperShim
- CopperShim
- CopperShim
- CopperShim
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Het viel een beetje te verwachten.
Toen ik vroeg of er iets van een vergoeding voor stond, zei Fabio dat ze er geen budget voor hadden, en slechts de benzine wilden vergoeden. Ze wilden de auto gebruiken op basis van vrijwilligheid.
Ik had er ook wel voor naar toe gereden. Ik zou het ook een eer vinden om goed in een clip te komen.
Maar tevens vind ik het wel een beetje vreemd, dat voor een clip als voor Krezip of Ilse de Lange,
een vergoeding van zo'n 50-100 euro te veel is.
Zo'n vergoeding is maar een schijntje t.o.v. het budget van zo'n clip.
Toen ik vroeg of er iets van een vergoeding voor stond, zei Fabio dat ze er geen budget voor hadden, en slechts de benzine wilden vergoeden. Ze wilden de auto gebruiken op basis van vrijwilligheid.
Ik had er ook wel voor naar toe gereden. Ik zou het ook een eer vinden om goed in een clip te komen.
Maar tevens vind ik het wel een beetje vreemd, dat voor een clip als voor Krezip of Ilse de Lange,
een vergoeding van zo'n 50-100 euro te veel is.
Zo'n vergoeding is maar een schijntje t.o.v. het budget van zo'n clip.
grtz, Ronald
Ik had ook even met Fabio gesproken, dinsdag, hij vertelde toen ook dat er geen vergoeding tegenover stond, dus heb ik bedankt.
Om dit soort zaken te voorkomen vraag ik dus een redelijke vergoeding, dan sluit je dit soort respectloze dingen wel een beetje uit.
dus, laat je niet gebruiken...
Hennie
Om dit soort zaken te voorkomen vraag ik dus een redelijke vergoeding, dan sluit je dit soort respectloze dingen wel een beetje uit.
dus, laat je niet gebruiken...
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Ook ik had vorig jaar zo'n ervaring met de opnames voor een detective serie voor Talpa (naam alweer vergeten).
Op het eerste oog lijkt het leuk, als je je maar schikt naar de grillen van anderen. Ik heb toen dus ook bedankt, ondanks dat het wel aanlokkelijk was om er op in te gaan.
Op het eerste oog lijkt het leuk, als je je maar schikt naar de grillen van anderen. Ik heb toen dus ook bedankt, ondanks dat het wel aanlokkelijk was om er op in te gaan.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
- CopperShim
Kut als ze je zo behandelen..... had leuk geweest een Mustang te zien in een clip!
Jaren geleden ben ik via TMCN eens benaderd voor een reclame voor zonnebrillen... kreeg toen wel een vergoeding voor die dag enzo.. maar na herhaaldelijk bellen en mailen met de fotograaf nooit de foto's ontvangen... vond ik ook wel erg jammer. (Heb nog wel ergens foto's van de fotoshoot zelf.)
Jaren geleden ben ik via TMCN eens benaderd voor een reclame voor zonnebrillen... kreeg toen wel een vergoeding voor die dag enzo.. maar na herhaaldelijk bellen en mailen met de fotograaf nooit de foto's ontvangen... vond ik ook wel erg jammer. (Heb nog wel ergens foto's van de fotoshoot zelf.)
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
artiesten
Ik heb als amateurmuzikant vaker het twijfelachtige genoegen gehad om bekende beroepsmuzikanten te mogen begeleiden. Ik ben dus ook meermaals van een koude kermis thuisgekomen. Ze houden zich vaak niet aan de gemaakte afspraken en geven niet thuis als het om de centen gaat. Ik doe dit dus niet meer......................