Hallo, vanmorgen deed het dimlicht het niet van onze Mustang.Nu dit weer werkt doen de knipperlichten het niet, en hoor ik de relais ook niet voor het knipperen.Wie kan mij vertellen welke zekering het is.
gr. Albert
knipperlichten 68 iger Mustang
Moderator: Shelby GT-H
- dennis19131
- Contacteer:
Pak een stroomdraad en doe de motorkap open. Houd de ene kant tegen de min pool en de andere kant van de draad tegen de achterkant van stadslicht/richtingaanwijzer. Probeer dan nog eens je knipperlichten en je andere lichten. Doen ze het dan ineens dan is er sprake van slechte massa. Een noodoplossing hiervoor is een stroomdraad maken met twee krokodillenbekjes en de ene kant aan een stuk kaal chassis en de andere kant op de schroef van de lichtunit. Draad natuurlijk wel even zekeren zodat deze niet zomaar los kan gaan.
Ik had ook problemen met de lichten en heb het zo kunnen controleren. Dacht eerst ook aan een zekering of een kapot lampje ofzo maar het was dus slechte massa. Schijnt vaker voor te komen met auto's van deze leeftijd.
Succes
Sjoerd
Ik had ook problemen met de lichten en heb het zo kunnen controleren. Dacht eerst ook aan een zekering of een kapot lampje ofzo maar het was dus slechte massa. Schijnt vaker voor te komen met auto's van deze leeftijd.
Succes
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori