Alleen had ik een probleem. De ochtend voordat ik richting Zeeland zou rijden hobbelde mijn mustang alle kanten op!!! @$#@$$% :chainsaw: :chainsaw: :chainsaw: Ik dus Roy bellen. Dit was op de dag voordat hij naar Amerika ging. Eigenlijk was hij met andere dingen bezig maar maakte toch tijd voor mij!! Daar aangekomen auto op de brug en kijken. In eerste instantie konden we niks vinden op wat speling in het rechtervoorwiel na (dit natuurlijk ook meteen verholpen!). Loop ik op een gegeven moment achter de auto langs en zie ik een enorme bult op het loopvlak van het linkervoorwiel, hoe dit kan????
Nou ok oorzaak gevonden en nu dus oplossen. Bellen voor een band (meteen 2 voor voor natuurlijk). Maar je raad het al nergens zomaar op voorraad. Nou had Roy nog wel een set banden en velgen liggen, dus deze eronder en hop naar Zeeland. Reed echt super na al dat gehobbel. Nou ben ik zelf heen fan van de torque thrust velgen en zouden deze al onder een andere mustang komen, maar het misstaat niet en heeft Roy dus de Bruiloft gered, haha. (vandaar de titel van dit topic).
Hieronder enkele foto's van de dag zelf.........

p.s. Bij deze ook nog mijn verontschuldigingen richting Claudia. Het spijt me dat ik Roy nog zo lang heb bezig gehouden, maar zoals je ziet was het voor een goed doel!!!
grtz Wouter