Ik zoek voor m'n convertible nieuwe wieldoppen. Nu zitten er standaard 66 doppen op maar ik zit eraan te denken om reproductie spaakwieldoppen erop te zetten. Het liefst heb ik Styled Steel Wheels maar die zijn gewoon schreeuwend duur.
Nu vraag ik me af, of deze spaakwieldoppen goed schoon te houden zijn en of ze goed op het wiel blijven zitten. Ik heb het namelijk diverse malen meegemaakt dat m'n 66'er doppen in een scherpe bocht van de velg afliepen..... :ashamed: en heb zelf een keer tot m'n enkels in een sloot moeten staan om een dop eruit te vissen!
Dus spaakwieldopeigenaren (mooi schrable woord!) : hoe bevallen ze?
Hallo spaakwieldopeigenaren.....hoe bevallen ze?
Moderator: Shelby GT-H
Hallo spaakwieldopeigenaren.....hoe bevallen ze?
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Vorig jaar hebben ze mij afgeraden voor de repro whire wheel covers, die zouden namelijk rap loskomen omdat het een zwak metaal is.
Maar in rvs zoals tony zijn doppen lijkt me goed, verschillende kwaliteiten en prijzen dus.
Ik ben vorig jaar op zoek gegaan en heb nog originele wieldoppen gevonden met wat kleine gebruikerssporen en ze zijn nog nooit losgekomen
Poetsen is wel beetje werk, maar ik ben er zeer tevreden mee.
Dimitri
trotse spaakwieldoppeneigenaar :mrhappy:
Maar in rvs zoals tony zijn doppen lijkt me goed, verschillende kwaliteiten en prijzen dus.
Ik ben vorig jaar op zoek gegaan en heb nog originele wieldoppen gevonden met wat kleine gebruikerssporen en ze zijn nog nooit losgekomen
Poetsen is wel beetje werk, maar ik ben er zeer tevreden mee.
Dimitri
trotse spaakwieldoppeneigenaar :mrhappy:
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
67 Coupe V8 390ci, automatic
Ik heb (volgens mij) originele spaakwieldoppen op mijn convertible... en ben er heel tevreden over. Nog nooit last gehad dat ze los gaan.
Schoonmaken is inderdaad een lastig klusje... maar het resultaat is altijd weer heel goed! Poets ze niet zo vaak, dus dan is het resultaat altijd weer heel duidelijk te zien.
Schoonmaken is inderdaad een lastig klusje... maar het resultaat is altijd weer heel goed! Poets ze niet zo vaak, dus dan is het resultaat altijd weer heel duidelijk te zien.
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
- tripleblack
- Nicov.dr.Klok
Ik heb ook de orginele Spaakwieldoppen en dat bevalt zeer goed,maar schoonmaken is een hopeloos karwei.In de vaatwasser met die zooi dat ga ik ook proberen,je moet er maar opkomen.De emblemen kun je er zo afhalen bij mij,dus is dat geen probleem.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.