coderingspapier gevonden achter dashboard
Moderator: Shelby GT-H
- dennis19131
- Contacteer:
hello,
Ik heb zoals al de titel zegt een coderingspapier gevonden, athans wat er nog van over is.....
Het papier geeft eigenlijk veel info over hoe en wanneer de auto afgeleverd is, echter door de code's kom ik niet overal achter
Zijn er meer die dit papier nog hebben bij hun stang?, heb wel wat terug kunnen vinden in de andere topic's en decoders, echter niet alles.
wie weet "alles"van zo'n papier???? :ciggy:
Ik heb zoals al de titel zegt een coderingspapier gevonden, athans wat er nog van over is.....
Het papier geeft eigenlijk veel info over hoe en wanneer de auto afgeleverd is, echter door de code's kom ik niet overal achter
Zijn er meer die dit papier nog hebben bij hun stang?, heb wel wat terug kunnen vinden in de andere topic's en decoders, echter niet alles.
een build sheet noemen ze dat en je hebt inderdaad geluk als je het nog tegenkomt na 40 jaar en helemaal als het nog leesbaar is.
Ik denk dat je op google wel een site kunt vinden om je sheet te decoderen.
in iedergeval is zoiets altijd leuk om te vinden, tenminste ik vindt het altijd geweldig dat soort dingen.
Hennie
Ik denk dat je op google wel een site kunt vinden om je sheet te decoderen.
in iedergeval is zoiets altijd leuk om te vinden, tenminste ik vindt het altijd geweldig dat soort dingen.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- tripleblack
ik hoorde zaterdag van Marcel de Jong dat ik bij een II vooral eens onder het tapijtje bij de achterbank moet kijken. daar zou, als ik geluk heb, ik zo'n ding kunnen vinden. weet je precies waar je auto mee afgeleverd is geweest. zal me weer een hoop werk gaan opleveren dus... en dan moet ik het nog II keer doen ook!!
harry
p.s. vraag me trouwens af waarom 'ze' zo'n ding achter het behang, dashboard of onder een tapijt schoffelden destijds. waarom niet gewoon overhandigen aan de koper. is toch veel makkelijker. nu moet je eerst je dash erafschroeven...
harry
p.s. vraag me trouwens af waarom 'ze' zo'n ding achter het behang, dashboard of onder een tapijt schoffelden destijds. waarom niet gewoon overhandigen aan de koper. is toch veel makkelijker. nu moet je eerst je dash erafschroeven...
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- Torino_Ulicoten
Idd altijd leuk zon vondst!
Thijs
Ik heb dit papier bij mij ook gevonden achter de achterbank. Het zat tussen de vering van de bekleding geklemd. Als ik me goed herinner zat het bij mij in het deel van de leuning en niet in de zitting. Mss hadden ze daar geen vaste plaats voor??ik hoorde zaterdag van Marcel de Jong dat ik bij een II vooral eens onder het tapijtje bij de achterbank moet kijken. daar zou, als ik geluk heb, ik zo'n ding kunnen vinden. weet je precies waar je auto mee afgeleverd is geweest. zal me weer een hoop werk gaan opleveren dus... en dan moet ik het nog II keer doen ook!!
harry
Thijs
Ford Gran Torino
1972
2B30F247298
65D 4B CR X 3 11
1972
2B30F247298
65D 4B CR X 3 11
- dennis19131
- Contacteer:
ja super, zat bij mij ook bijelkaar gebonden aan de draadboom van de cockpit
http://img379.imageshack.us/my.php?image=sheetdh0.jpg
http://img379.imageshack.us/my.php?image=sheetdh0.jpg
Ikkanme voorstellen dat dat je, MUZIEK, maakt.
@ Harry
Ook Amerikanen hebben eigen ideeën om een Mustang een persoonlijk tintje te geven!
Bij die 11tjes weet je het nooit waar wat verstopt zit, buiten de roest natuurlijk wannt dat is meestal duidelijk!
:hha: :hha: :hha:
AndreV :ciggy: :ciggy: :ciggy:
@ Harry
Ook Amerikanen hebben eigen ideeën om een Mustang een persoonlijk tintje te geven!
Bij die 11tjes weet je het nooit waar wat verstopt zit, buiten de roest natuurlijk wannt dat is meestal duidelijk!
:hha: :hha: :hha:
AndreV :ciggy: :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
-
coastcruiser
- Contacteer:
Hoy,
ik heb veel ervaring met GM-cars, en daar zitten ze meestal achteraan
de rugleuning (jaren 70' ) bij oudere wagens (60') zitten ze meestal
achter het zijpaneel achter de chauffeur, dit meestal bij coupé versies.
Vanaf de jaren 80' zijn ze op "option code" stickers overgestapt,
deze zijn ofwel in de middenconsole of handschoenvakje, of op het
beschermpaneel van het reservewiel geplakt.
Is idd; leuk om te zien in hoeverre je auto nog origineel is.
jammer dat het papier meestal van zeer lichte kwaliteit is (recyclage)
en bijgevolg meestal zwaar beschadigd of geroest door het metaal
van de rugleuning.
mvg Marc
ik heb veel ervaring met GM-cars, en daar zitten ze meestal achteraan
de rugleuning (jaren 70' ) bij oudere wagens (60') zitten ze meestal
achter het zijpaneel achter de chauffeur, dit meestal bij coupé versies.
Vanaf de jaren 80' zijn ze op "option code" stickers overgestapt,
deze zijn ofwel in de middenconsole of handschoenvakje, of op het
beschermpaneel van het reservewiel geplakt.
Is idd; leuk om te zien in hoeverre je auto nog origineel is.
jammer dat het papier meestal van zeer lichte kwaliteit is (recyclage)
en bijgevolg meestal zwaar beschadigd of geroest door het metaal
van de rugleuning.
mvg Marc
hallo dennis
leuke vonst ..... maar ga je de hemelbekleding er ook uithalen ....... daar waar de linker zonneklep gemonteerd zit heb ik er nog 1 gevonden en net zoals jij 1 om de kabelbundel achter de dash
groetjes bert
leuke vonst ..... maar ga je de hemelbekleding er ook uithalen ....... daar waar de linker zonneklep gemonteerd zit heb ik er nog 1 gevonden en net zoals jij 1 om de kabelbundel achter de dash
groetjes bert
dennis19131 schreef:hello,
2001 mustang 3.8 v6 coupé
2x mustang 2 wieler
2x mustang 2 wieler