Hele mooie Mustang,vooral ook omdat een 40th Anniversary edition is maar die valt boven mijn budget.Ik wil niet meer uitgeven dan wat ik voor mijn Opel Vectra krijg met hooguit +/- 1000 euro erbij leggen anders krijg ik ruzie met mijn vrouw....
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Moet het geen convertable worden Mark ?
Staat wel leuk in het rijtje van de familieauto's
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Hele mooie Mustang,vooral ook omdat een 40th Anniversary edition is maar die valt boven mijn budget.Ik wil niet meer uitgeven dan wat ik voor mijn Opel Vectra krijg met hooguit +/- 1000 euro erbij leggen anders krijg ik ruzie met mijn vrouw....
Mark
En als je de vrouw nu een inruilt?? Is de limit van 1000 euro ook weg. :boogy: + de opbrengst van je Vectra, moet toch een heel eind mee komen.
GJ
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
1970TwisterSpecial schreef:Moet het geen convertable worden Mark ?
Staat wel leuk in het rijtje van de familieauto's
Een convertable is niet uitgesloten,ligt eraan wat ik tegenkom.
Mustanghenkie schreef:En als je de vrouw nu een inruilt?? Is de limit van 1000 euro ook weg. :boogy: + de opbrengst van je Vectra, moet toch een heel eind mee komen.
GJ
Als ik mijn vrouw inruil kan ik wel een nieuwe Mustang 2006 kopen. :hha:
Mark
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
MrMustang: Nogmaals, ik vind een Amerikaan geweldig, maar als het op
betrouwbaarheid aankomt............................
Ik kan het mis hebben hoor
Als antwoord op je laatste zin, dat weet ik wel zeker. Ik heb zeven jaar rijervaring met een 66er coupe. En voor een auto van 40 jaar oud heb ik nagenoeg probleemloos gereden. Dat kun je maar weinig "modernere" auto's zien nadoen. :icon_lemon: Over zaken als comfort/luxe heb ik het nu even niet, dat is meer persoonlijk lijkt mij.
Dat zijn toch goede berichten.
Ik zou ook dolgraag dagelijks Amerikaans willen rijden, en zit dan te denken aan een Chevy Van (model 2006) i.p.v. T5.
Maar toch durf ik het niet aan...................misschien ligt het
dan toch aan mij ??
Wat ik de laatste jaren wel zie (niet binnen TMCN natuurlijk) is dat het rijden in een USA car popularder is geworden. Ook voor mensen met een smallere beurs waarvan er ook een flink deel bezuinigd op onderhoud, en soms is dat dan aan de auto af te zien. maar ook regelmatig alleen aan de techniek. Met onbetrouwbaarheid tot gevolg, denk ik.
Rene Deneyare van het TMCN bestuur heeft voor zijn bouwbedrijf een Ford Van. Dit zal qua concept wel vergelijkbaar zijn met de Chevy. Vraag hem of andere Van rijders eens. Maar goed, als ik mijn Nissan morgen kon inruilen voor een 1999 - 2004 Mustang (nee niet de 2005 en 2006 Mustang) dan wist ik het wel.
Maar goed tot die tijd rij ik wel verder in mijn Nissan Micra 350Z, de enige keer dat ik met mijn Mustang pech had. Kwam voor uit het feit dat de koppen gereviseerd waren en dat de motor door het bedrijf niet goed was afgeleverd. Dit heeft me (met dank aan de ANWB, die hebben dus geen verstand van klassiekers) een startmotor gekost. Maar goed uiteindelijk bleek het shortblock ook zijn beste tijd wel gehad te hebben hoor (de motor presteerde prima, maar had wel een luier nodig ivm compressie en olie verlies) Maar goed na 40 jaar en mijn 7 jaar probleemloos pruttelen mag dat natuurlijk ook wel een keer.
Groeten uit Noord Nederland,
GJ
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
dat zeg ik, ik rij niets anders dan US cars, en nooit geen problemen.
wij zijn serieuze hard rijders , ook met de diverse explorers, en ook met de Ford E-350 meerdere malen op wintersport geweest met wat vliegtuig stoelen achterin, volgas naar oostenrijk en terug, nooit geen enkel probleem.
daar tegen ligt onder de 88 saleen de 5e bak...., maar met alle Fords van vanaf 96 heb ik nog nooit een technisch probleem gehad.
de "probleem praat" komt vooral van de mensen die niet dagelijks US cars rijden.
Een vriend van me heeft 7 chevy pick up diesels lopen in zeer zwaar werk(bronbemaling), met zware aanhangers erachter, iedere dag weer, en nooit geen problemen, ja normaal onderhoud.
om een voorbeeld te noemen,met alle respect voor het programma topgear, sinds dat Jeremy (de almachtige) Clarkson in topgear predikt dat de US cars een "plastic achtige"uitstraling op het dashboard hebben, vindt iedereen dat die naar een nieuwe auto komt kijken, nou het is prima hoor.
dus ja, leg je oor te luister bij iemand die ze werkelijk dagelijks gebuikt, en dan hoor je andere stories.
@ Ton, als je veel aanhangwagens moet trekken moet je idd geen chevy Van nemen want dat gaat niet goed, de bakken van die Vans zijn hier niet op gebouwd of je moet er een extra olie cooler opzetten maar dan zou ik voor een Ford E-350 met een diesel kiezen of een chevy pick up als je een Chevy wilt want die zijn hier wel weer op gebouwd.
Mooie Mustang maar deze is een V8 en voor dagelijks gebruik vind ik dat een beetje te.........
Mark
Ben 1 uur geleden door Roy gebeld uit de USA.Hij had een mooie Mustang gevonden van 1ste
eigenaar.De foto's die hij gaat maken stuurd hij naar me toe,ben wel erg benieuwd.Dit is de eerste
dus wil nog niet zeggen dat dat hem is hoor want ik zie nog zat mooie te koop staan.En ik heb mijn Vectra nog niet eens te koop gezet
Mark