Deluxe taillight panel

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

TripleM

Bericht door TripleM »

Dit ding heet een Lower Back Panel Grille en kon destijds alleen besteld worden met het Exterior Decor Group pakket. Het kon in de kleur van de carroserie gespoten worden of was in een donker grijs metalic lak gespoten.
Het is dus wel een originele fabrieksoptie maar persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi, vooral niet als deze in een andere kleur als de auto is. Ik vind de achterkant van een 67-68 juist zo mooi door die 2x3 aparte achterlichtjes met die chromen randjes en dan moet je mijns inziens geen stuk plastic voor gaan zetten.
Gegroet,

TripleM
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

@easy1
door die plastieken rommel
Ieder zijn mening natuurlijk (gelukkig maar), maar het is geen plastieken rommel...het is een soort "zamac", en weegt enkele kilo's per stuk.
Als ik die van mij er heb afgedaan om zwart te spuiten, dacht ik ook dat het "kunststof" was, maar ik veranderde vlug van mening als ik ze vast had....

Natuurlijk, nu kunnen we een nieuwe topic beginnen: met dat gewicht erbij (mooi of niet mooi...) gaat hij meer benzine slikken...
(kkkk)
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Donny

Bericht door Donny »

THx voor de reacties

Ik ga hetzekere voor het onzekere nemen en het toch niet monteren.
Het zou jammer zijn als ik achteraf het hele achterpaneel moet vervangen voor een bevlieging.

Maar als er toch iemand interesse heeft, laat maar iets weten, het ding is te koop.
Het is nog nieuw en compleet met bouten set.

greetz D.
fastback '67
302ci with rpm alu heads, cam and intake
Msd ignition
headers
...
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”