[quote="Doubleohseven"]Hallo,
heb laatst voor een mooi prijsje een originele spoiler voor mijn 96er op de kop kunnen tikken, maar nu slaat de twijfel toch een beetje toe... het kan mooi zijn, maar past het bij mijn wagen gezien kleur e.d.? Toen ik hem vanmiddag bezorgd kreeg vlogen tal van reacties over tafel. En het is jammer als het misstaat, want dan heb ik 4 extra ventilatiegaten in mijn kofferdeksel. Maargoed, daarom jullie mening en ervaren oog.
Hoi,
Ik heb deze ook pas gemonteerd op de 96er....ik heb je nog de montage tips gegeven.
Zal proberen a.s. weekend er foto's van te maken.
Mistaat echt niet...het "twijfel" gevoel had ik eerst ook, maar had hem gekocht, even los erop gezet (met tape als bescherming, zoals door andere gemeld) staat inderdaad wat hoog dan....maar je krijgt een idee.
Maar ik (dat is persoonlijk) vindt het perfect staan, maakt de Mustang veel forser aan de achterkant.....ik vond altijd net of ik wat miste bij mijn Mustang aan de achterkant.
Tja en mijn gedachte was....is het echt niet mooi, dan maar de geboorde gaten dichtmaken....en spuiten....hoefde gelukkig niet....had ook zonde van het geld geweest.
Maar ja het blijft persoonlijk

)
Mooie wagen trouwens die je hebt.
Suc6.....we horen het wel.
Rob....................