Twee en een half jaar geleden ben ik begonnen met dit forum zoals de meeste wel weten en het is uitgegroeid tot het grootste Mustangforum van Nederland en Belgie...anderen hebben het nog wel geprobeerd maar is allemaal niets geworden..
Nu is het de tijd om anderen een kans te geven want ik ga er mee stoppen, de lol is er voor mij een beetje af eigenlijk.
Er zijn vanaf begin van dit jaar zulke vreemde topic's op dit forum gekomen , dat ik af en toe denk waar gaat het over , en natuurlijk zullen er wel weer een paar zijn die reageren op deze topic dat ik me niet druk moet maken, of dat ik zelf soms ook reageer en dat ik vooral vindt dat het gezellig moet zijn , maar voor mij is het nu gewoon een mooie tijd op te stoppen....
Ik laat dit forum nog draaien tot er iemand anders een forum gestart is waar jullie allemaal heen kunnen ( TMCN wakker worden nu) en eventueel kan deze database naar het nieuwe forum toe...
Ik wil jullie in iedergeval bedanken voor jullie inzet op dit forum en het groot maken ervan en zie jullie op de meetings.....
Voor degene die iets willen starten , neem dan contact met mij op mischien is er iets te regelen.
De sponsers krijgen een persoonlijk mailtje van mij.
Marcel