klopt, ik hou ook niet van geposeerde foto's, geef mij maar spontaan naakt!Aron66 schreef:naaktposeren is soooooooooo 2005.....
Pascal
Moderator: Shelby GT-H
In of uit en met of zonder wat voor setje dan ook. I like it, wat de Mustang betreft ben ik al voorzien. Alleen ben ik nog wel vrijgezellig, en de dame op de foto daar wil ik wel naast lopen, en etc natuurlijk. :boogy:Aron66 schreef:naaktposeren is soooooooooo 2005..... schuif met je lelijke 80 jaren setje uit beeld.
Aron
Mmm, ik heb net werk gevonden 30 km van huis, maar ik ga maar eens kijken of er nog vacature's als hoofdoppasser Ijsblokjes op Antartica open is. Misschien heeft ze wel een tweelingzus??? Heb je ook een forumnaam voor me dan weet ik meteen wanneer ik me de volgende keer stil moet houden. :ciggy:Bullitt schreef:ik denk dat ze er wel om kunnen lachen, ze zit zelf ook hier op het forum.. dus ga maar eens goed zoeken door de topics.
Beetje jammer sniper HARRY78ghiaT5 schreef:>>In of uit en met of zonder wat voor setje dan ook. I like it, wat de Mustang betreft ben ik al voorzien. Alleen ben ik nog wel vrijgezellig, en de dame op de foto daar wil ik wel naast lopen, en etc natuurlijk. >>
de vraag is of de dame in kwestie dat wel wil. ik denk dat ze liever de Mustang heeft. Who can blame her! :10:
harry