ik vraag alleen advies. no avance. maar je hebt gelijk hoor, maar het is een soort jongensdroom die waar hoop te maken.
over pk's : aan jou onderschrift te lezen zijn pktjes voor jou ook niet geheel ombelangrijk.
Moderator: Shelby GT-H
hahaha ik ben een lekker bek.. :mrhappy:66candy schreef:Ik denk dat je voor jezelf eerst eens goed na moet gaan wat je precies wilt hebben. OK, je wilt een Mustang 1 maar er zit nogal wat verschil tussen b.v. een 65'er en een 71'er Mustang! Vooral omdat je een "rooky" bent is het misschien verstandig om je te beperken tot een bepaald bouwjaar (jaren), model, motor, opties en je daar eerst eens in te verdiepen.
Ik kan heel goed begrijpen dat je je als een kind in een snoepwinkel voelt maar naar mijn mening maak je het jezelf veel makkelijker als je weet welk stuk snoepgoed je het lekkerst vindt!
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je via de garage de eigenaar zou kunnen benaderen, aangezien hij zijn auto blijkbaar niet echt snel terug wil... De garagist kan dan normaal enkel als tussenpersoon dienen.bedankt voor de tip Thijs maar eehhhh moet die garage geen papieren van de auto hebben? Ik zal zoiezo even bellen! Wie weet.