Bezoekje Heideveld...

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

bartuitschaijk

Bericht door bartuitschaijk »

Erwin en Erwin, ik kan mezelf in het rijtje aansluiten. Ik ben destijds ook eens een keer vroeg opgestaan om naar Zwolle te rijden. Inderdaad over de telefoon klinken de auto's perfect. En aangezien hij er diverse had staan destijds ga je er vanuit dat het inderdaad een vertrouwd adresje zal zijn. Helaas was het tegendeel waar, hetzelfde als ik in Tilburg had gebeurde hier, ik had 3 mustangs in 5 minuten bekeken. Ik heb 'helaas' het genoegen niet gehad om heer Heideveld zelf te ontmoeten, alleen een van zijn monteurs was er. Wel telefonisch gesproken, en hij bleef maar aandringen om nog een keer terug te komen als hij er zelf was, konden we over prijzen spreken. Nou wat mij betreft was dat niet nodig, ik heb veel gerestaureerde auto's in mijn leven gezien, maar Amerikaanse restauraties zijn heilig tov het opkalefateren wat hij doet. Ik hoop dat we door dit topic andere mensen de moeite besparen om de lange rit (voor velen van ons) richting Zwolle te wagen.

Gr.

Bart
GT500&350

Bericht door GT500&350 »

Dag Erwin, je moet maar is deze site bezoeken http://www.california-import.com staan wel paar mooi stangen tussen. Succes met u zoektocht

Groetjes
Stas
Erwin

Bericht door Erwin »

Hoi Stas, ik ken hem en koop daar liever geen auto. Ik hoor er veel negatieve verhalen over en heb zelf ervaren dat de auto's in slechte conditie zijn en behoorlijk duur. Toen ik daar kwam ging hij gewoon met het polijsten van een Mustang door zonder mij iets te zeggen...
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
GT500&350

Bericht door GT500&350 »

Ik zal dat onthouden, sorry voor tip (ik wist niet). Maar ja, in autohandel werld zit veel rotte appels tussen hoor. en wij kunne daar niks aan doen, jammer.

grts
Stas
Erwin

Bericht door Erwin »

Hoef je geen sorry voor te zeggen, want een tip is altijd goed bedoeld!
Inderdaad moeilijk om te peilen die autobranche. Enige is iemand meenemen als je er te weinig van af weet of bij een algemeen bekend adres dat vertrouwd is iets aanschaffen.

Groet,
Erwin
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Nou Erwin,
Je bent de zoveelste die voor niks naar Zwolle rijdt,hij kan gewoon niet leveren wat hij beloofd maar denkt idd dat hij de beste van Nederland is :not_working: .Had eerst maar eens gevraagt naar ervaringen met dit soort bedrijven.
Dat Noordhuis in Nieuwleusen geen Mustangs meer heeft klopt ook.Alle Mustangs die daar uit de container rollen gaan rechtstreeks door naar Heideveld,die poetst ze vervolgens wat op en probeert ze dan veel te duur te verkopen.In de tijd dat Noordhuis ze zelf nog verkocht kon je tenminste nog zien wat je kocht,hij deed er niets aan,alleen kenteken erop en weg ermee,maar hij was iig wel eerlijk als je wat verder vroeg.
Voor het budget wat jij ervoor wil uittrekken moet je toch echt wel iets moois kunnen vinden dacht ik zo.Informeer eens bij Roy mss heeft hij wel een idee.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
GT500&350

Bericht door GT500&350 »

Ja, met iem die kennis heeft is altijd better, maar het is niet altijd evident. Moet kunne inplannen want er moet dan 3 mensen tijd hebben (verkoper, koper en raadgeven) en het is ook moeilijk iem. te vinden die auto's goed kent (in mijn geval mustang 3.8 V6 jaar ts' 94 en '96, tuurlijk hoe jonger hoe better. Maar budget speelt ook een groot rol!)

Groetjes
Stas
Erwin

Bericht door Erwin »

Tja Nico, ik weet dat ik me beter had kunnen laten informeren via het forum. Aan de andere kant nodigt dat weer uit tot discussie, want iedereen heeft wel weer een andere mening. Zo hebben we hier verschillende bedrijven de revue zien passeren, zoals Voorend, Moviecars, Adriaansen, California-import, Mustanggarage, etc. En over allen zijn zowel goede als minder goede dingen gepost. Behalve Mustanggarage, daar is men lovend over...
Ik heb van te voren wel goed de berichten over Heideveld gezocht middels het zoeksysteem en wat ik daar las was nog mild! Dus leek het me slim om mijn eigen mening te vormen, zeker na dat heel enthousiaste mannetje aan de andere kant van de lijn:-)

Volgende keer open ik er gewoon een topic over, of...een poll, haha!

Groeten,
Erwin
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

En niet te vergeten onze eigen Roy van http://www.americanhorsepower.nl/ die heeft al aan diverse forumleden een Mustang naar tevredenheid verkocht.

Trouwens mijn Mustang stond destijds bij Noordhuis in consignatie voor iemand uit Zwolle die een aantal weken naar de states ging voor de zoektocht naar een andere classic car.Ik had nog voor zijn vertrek kontact met hem en hij stuurde mij alle info en restauratiefoto's.
Verder heb ik alles via Noordhuis afgehandeld en vond het toch wel een fijne zaak.De lichtschakelaar b.v. deed het niet goed,zonder gezeur een nieuwe gemonteerd en niks gerekend daarvoor.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Klopt Mark ook mijn 69er komt bij Noordhuis vandaan,maar zoals ik al vertelde,je kon zien wat je kocht en hij vertelde wat eraan mankeerde,en zo hoort het naar mijn idee.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
fastback1967

Bericht door fastback1967 »

Ik heb een half jaar geleden ook bij hijdeveld geweest om die blauwe
67 fb ,zelfde verhaal als bij jou erwin ,toen ik iets zij over de auto
werd hij ook nors,hij zij dat het de mooieste van het land was
maar hij was walgelijk hersteld.dus toen zijn wij ook maar afgedropen
naar huis.

arnold
6-banger

Bericht door 6-banger »

@erwin:weet ik.ze zijn niet in concours staat.maar wat ik ermee wilde zeggen was dat ze er in mijn ogen zeker niet slecht uitzagen gezien de prijs die men vroeg.ik vergeleek dat met hetgeen heideveld jou probeerde aan te smeren zodoende.
maar je hebt gelijk,lekker op je gemak rondkijken.je hebt je lincoln nog dus..

ik ben zelf anderhalf jaar rond aan het kijken geweest en ik blijf zeggen,er staat veel rotzooi te koop.zowel particulier als bij eeb bedrijf.
nou is de mijne niet in concours staat maar ik ben er dik tevreden mee als ik enerzijds de prijs pak die ik betaald heb en anderzijds kijk wat ik daarvoor terug heb gekregen.en al zeg ik het zelf,hij kan wel niet in concours staat zijn maar ziet er zeer goed uit.dat kreeg ik ook diverse keren te horen op mustang fever.

groetjes jan
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Nicov.dr.Klok schreef:Nou Erwin,
Je bent de zoveelste die voor niks naar Zwolle rijdt,hij kan gewoon niet leveren wat hij beloofd maar denkt idd dat hij de beste van Nederland is :not_working: .Had eerst maar eens gevraagt naar ervaringen met dit soort bedrijven.
Dat Noordhuis in Nieuwleusen geen Mustangs meer heeft klopt ook.Alle Mustangs die daar uit de container rollen gaan rechtstreeks door naar Heideveld,die poetst ze vervolgens wat op en probeert ze dan veel te duur te verkopen.In de tijd dat Noordhuis ze zelf nog verkocht kon je tenminste nog zien wat je kocht,hij deed er niets aan,alleen kenteken erop en weg ermee,maar hij was iig wel eerlijk als je wat verder vroeg.
Voor het budget wat jij ervoor wil uittrekken moet je toch echt wel iets moois kunnen vinden dacht ik zo.Informeer eens bij Roy mss heeft hij wel een idee.
nico en allen

het verhaal over noordhuis ben ik helemaal met je eens
ook ik ben daar wel eens geweest.
zeer vriendelijke man met weinig poespas onder het moto wat je ziet krijg je ook
toen kon je daar voor niet te veel geld een redelijke opknapper kopen
ik wist niet dat hij ze nu doorsluisde naar heideveld,iig niet zo'n vriendelijke man dus,jammer dat mensen door een telefoon al lopen liegen over de staat van een auto.
'het komt toch altijd uit,zeker op een forum,dus laat die man lekker zijn eigen glazen ingooien,en iedereen hier gewaarschuwd zijn

@erwin leuk om te horen dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan :clap: en suc6 met de zoektocht.

ggttzzz

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Mustang_Alex

Bericht door Mustang_Alex »

he erwin ik heb een auto bij Geevers vandaan
hij is niet goedkoop maar wel eerlijk
kijk maar eens op zijn site www.geevers-classics.nl
gr Alex
Gesloten

Terug naar “Lounge”