Nee ik ben het echt niet !!!!!!
Moderator: Shelby GT-H
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ben wel benieuwd hoe je nou kan zien welke de 1ste en welke de 2de serie is??? :confused2:
P.S. de mijne hangt op de WC,dus elke keer als ik ga plassen kijk ik erna.(Mag thuis niet wildplassen)
Mark
P.S. de mijne hangt op de WC,dus elke keer als ik ga plassen kijk ik erna.(Mag thuis niet wildplassen)
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
- Mustang64
- Contacteer:
Ja ik ook :ciggy:MustangMan010 schreef:Ben wel benieuwd hoe je nou kan zien welke de 1ste en welke de 2de serie is??? :confused2:
P.S. de mijne hangt op de WC,dus elke keer als ik ga plassen kijk ik erna.(Mag thuis niet wildplassen)![]()
Mark
Uhhh dat van die 1ste en 2de serie dan...
Joris
P.S. die van mij van de borrel hangt hier in mijn Mustang / PC hok.
Mvg, Joris
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Volgens mij is het Marcel <> Marcella ????
Toegang tot kalenders, toegang tot internet, toegang tot de makers van de kalenders en......
opbrengst kom ten goede van het forum ?!?!?!?!
Lex aka "de Cock" :1:
Toegang tot kalenders, toegang tot internet, toegang tot de makers van de kalenders en......
opbrengst kom ten goede van het forum ?!?!?!?!
Lex aka "de Cock" :1:
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
- rozemustang
Ik denk niet dat het Marcel is, maar ik denk dat de heren wel op de hoogte zijn. :eyebrow:
Ik denk dat het een stunt of zo is. Het houd in ieder geval de gemoederen
bezig hier op het forum. :blahblah:
En ik denk ook dat de gene wie er achter zit zich een bult lacht op dit moment :lache:
Ik denk dat het een stunt of zo is. Het houd in ieder geval de gemoederen
bezig hier op het forum. :blahblah:
En ik denk ook dat de gene wie er achter zit zich een bult lacht op dit moment :lache:
Groetjes, Marga
[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
Ik zou zeggen: Diegene die het hoogste bied weet het als eerste, want die krijgt contact met de verkoper :paper:
Enne Mark, je kan natuurlijk ook wild...plassen door heel wild te plassen.......ofzo...............ja...........................................Waar was die jas met die mouwen op de rug ook alweer???:drdodgy:
Rien..
Enne Mark, je kan natuurlijk ook wild...plassen door heel wild te plassen.......ofzo...............ja...........................................Waar was die jas met die mouwen op de rug ook alweer???:drdodgy:
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Als ik op de WC heel wild ga plassen dan word de vrouw beetje boos denk ik omdat er dan meer naast de pot dan in de pot zitrhazer-31 schreef:Enne Mark, je kan natuurlijk ook wild...plassen door heel wild te plassen.......ofzo...............ja...........................................Waar was die jas met die mouwen op de rug ook alweer???:drdodgy:
Rien..
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
Een beetje weggezakt onderwerp dit.
Maar.....staan we zondag in Heusden-Zolder in een klein groepje te praten en komt er ineens een bekentenis naar boven.....
Zowel Marcel, Aron als ik zijn van deze Marktplaats grap verdacht. Zelf wisten we natuurlijk dat wij het niet waren, maar we hebben uiteindelijk nooit een spoor van de “dader” kunnen vinden. En dan nu ineens meldt die dader zich :yikes: . Het meest bijzondere is dat we deze persoon ook nooit zouden hebben verdacht; een keurig mens en een gerespecteerd forumlid!
In het kleine groepje van zondag kwam natuurlijk de roep tot passende maatregelen. We vinden de grap echter zo geslaagd, vooral ook omdat we er zonder bekentenis nooit achter waren gekomen, dat we het maar op een bescheiden maatregel houden. De komende maand mag de dader zich verheugen op (of schamen voor) een aangepaste forumtitel.... :cgarlie:
Marc
Maar.....staan we zondag in Heusden-Zolder in een klein groepje te praten en komt er ineens een bekentenis naar boven.....
Zowel Marcel, Aron als ik zijn van deze Marktplaats grap verdacht. Zelf wisten we natuurlijk dat wij het niet waren, maar we hebben uiteindelijk nooit een spoor van de “dader” kunnen vinden. En dan nu ineens meldt die dader zich :yikes: . Het meest bijzondere is dat we deze persoon ook nooit zouden hebben verdacht; een keurig mens en een gerespecteerd forumlid!
In het kleine groepje van zondag kwam natuurlijk de roep tot passende maatregelen. We vinden de grap echter zo geslaagd, vooral ook omdat we er zonder bekentenis nooit achter waren gekomen, dat we het maar op een bescheiden maatregel houden. De komende maand mag de dader zich verheugen op (of schamen voor) een aangepaste forumtitel.... :cgarlie:
Marc
Marc
- rozemustang
- Nicov.dr.Klok