Mustang gespot 9/4/06 19;50 in wateringen (mijn straat)
Moderator: Shelby GT-H
Mustang gespot 9/4/06 19;50 in wateringen (mijn straat)
Een hele mooie rode ford mustang cabrio in wateringen. In mijn straat, je bracht "van vliet" naar huis. Mooie auto!!!
- 65-fastback
is van van vliet.
heeft ie al jaren. (+ nog een hele schuur vol oldtimers)
rijden er wel meer hier in ons dorpje. binnenkort een echt bizarre.....
heeft ie al jaren. (+ nog een hele schuur vol oldtimers)
rijden er wel meer hier in ons dorpje. binnenkort een echt bizarre.....
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- mustangmania
Serieus? Ik dacht dat hij alleen caravans had staan en dat hij daar het onderhoud van deed (Ze hadden daar toch ook een vrouwelijke monteur?!?). Nooit geweten dat hij ook oldtimers had staan. Maar eens even bij mijn buurman langs gaan dan 
Zo heeft chef van drie hobbyhoek ook een hele mooi auto. Geen amerikaan maar wel erg mooi. En in dat rijtje is iemand een kitcar aan het bouwen van porsche een 356. Ja ik ben autogek en daarnaast mustang gek
Zo heeft chef van drie hobbyhoek ook een hele mooi auto. Geen amerikaan maar wel erg mooi. En in dat rijtje is iemand een kitcar aan het bouwen van porsche een 356. Ja ik ben autogek en daarnaast mustang gek
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
-
martijn1981
- mustangmania
I know, maarja geen mustang. Sta ik daar met of een volvo 960 of een vw golf type 3. Vooral de golf komt ernstig pk en cilinders te kort. Ben wel al een hele tijd op zoek naar een (betaalbare)klassieke mustang. Heb gelukkig alle tijd. Ik heb net ook al het filmpje gekeken, erg bruut allemaal.
Er rijd in wassenaar een bourdeaux rode mustang rond. Ook wel mooi. Je ziet er steeds meer (of ik let er nu beter op).
Er rijd in wassenaar een bourdeaux rode mustang rond. Ook wel mooi. Je ziet er steeds meer (of ik let er nu beter op).
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
- Nicov.dr.Klok
Nou ik heb vandaag ook erg veel Mustangs gespot,in Braband en in Belgie.Maar ik weet alle kleuren en kentekens niet meer,maar er was vast wat te doen die kant op :hha: :lule:
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- 65-fastback
chef dries is ook een kennis van me, heeft idd een prachtige healy en is bezig met een MG te restaureren.Blizzard schreef:Serieus? Ik dacht dat hij alleen caravans had staan en dat hij daar het onderhoud van deed (Ze hadden daar toch ook een vrouwelijke monteur?!?). Nooit geweten dat hij ook oldtimers had staan. Maar eens even bij mijn buurman langs gaan dan
we "spotten" wel vaker mustangs hier, die rijden via ons naar de SNC elke maand :ciggy:
maar er verstoffen ook 2 Mach1's (of 69-70 fastbacks) in schuren.
het leuke van mijn auto was dat ie via Zeeland naar berkel en rodenrijs kwam en zo naar mij, en bleek bij nasporing dat ie jaren bij mij in de straat (paar km verderop) in het volgende dorp heeft gestaan.
maar genoeg over het gezien hebben, zag er van het weekend nog 2 in mijn garage, van alle kanten
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
- Mustang_Alex
- 65-fastback
- Mustang_Alex
Zie dat je uit Poeldijk komt. Was jij ook degene dan die vorige week 's ochtends over de A15 reed met een autotransporter met een rood met witte Mustang erop?Mustang_Alex schreef:zal me effe voor stellen, ik ben Alex en die rode cabrio met witte top is van ons ik heb Tom van Vliet gisteren thuis gebracht .
We zijn naar Mustang Fever in Belgie geweest. was erg leuk!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- Mustang_Alex
- karabakkus
Hee Martijn81,
Was zeker een zwarte of nie??
Denk het wel, want waarschijnlijk ben ik hetzelf geweest.
Ik kwam namelijk ook een Zwarte Mus tegen, zal jij wel geweest zijn dan.
Wat dat laaghangende zonnetje betreft, zal dan wel want het is en blijft nog net een '66-er!!!!
Je ken tegenwoordig ook al nergens meer ongestoord gaan rijden hè!!!
Karabakkus
Was zeker een zwarte of nie??
Denk het wel, want waarschijnlijk ben ik hetzelf geweest.
Ik kwam namelijk ook een Zwarte Mus tegen, zal jij wel geweest zijn dan.
Wat dat laaghangende zonnetje betreft, zal dan wel want het is en blijft nog net een '66-er!!!!
Je ken tegenwoordig ook al nergens meer ongestoord gaan rijden hè!!!
Karabakkus