Mustang gezocht voor een trouwer te Rijswijk ZH - Marktplaat
Moderator: Shelby GT-H
-
KarinRijswijk
tja wordt even tijd voor mij om te reageren, denk ik, vind het heel moeilijk om mensen af te wijzen, die vanaf het begin! af aan gezegd hebben mee te doen en het leuk! te vinden, laat (denk ik ook) maar even aan Mark over hoe hij dit denkt te regelen....... oh jeeeee, natuurlijk klopt het dat Ruud op de wat "oudere" types valt, kijk maar naar mij
dus nogmaals wat mij betreft is iedereen van harte welkom alleen is het wel zo dat op de betreffende locatie niet al te veel ruimte is zodat er waarschijnlijk als een ieder zo enthousiast blijft er een keuze gemaakt zal moeten worden. Maar nogmaals ik vindt het heel moeilijk om daar een keuze in te maken dus (arme) Mark......... :ashamed:
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Als er nu 2 of 3 nieuwere types tussen staan lijkt mij dat geen ramp hoor maar de meerderheid moet eigenlijk wel bestaan uit 60's modelen want daar heeft Ruud nu eenmaal meer mee.Het is inderdaad jammer dat er niet meer Mustangs kunnen staan want dan had het wat meer gemengd kunnen zijn maar helaas.Vandaar deze keuze maar eigenlijk moet Karin hier de eindbeslissing in nemen want het gaat om "haar" Ruud.
Tenslote ben ik alleen maar de trouwauto chauffeur :hha:
P.S. Karin om deze tijd op het forum???Is Ruud niet in de buurt? :mrhappy:
Mark
Tenslote ben ik alleen maar de trouwauto chauffeur :hha:
P.S. Karin om deze tijd op het forum???Is Ruud niet in de buurt? :mrhappy:
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
tsja we horen t wel... mss dat de onze niet op tijd klaar is ... dus dan kun je uit voorzorg voor de nieuwere types iig Mack vragen.. hij heeft er volgens mij superveel zin in 
Iig een superdag gewenst en mss dan alsnog tot 15 april Karin !!
Iig een superdag gewenst en mss dan alsnog tot 15 april Karin !!
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
-
KarinRijswijk
OK!!!!! dames en heren........ over 15 dagen is het zover en volgens mijn steun en toeverlaat Mark zal ik AKTIE moeten gaan ondernemen om een keuze te gaan maken voor de EREHAAG, ik hoop iig dat er genoeg "oude" mustangs zich aan gaan melden voor de haag, maar ik wil toch ook OP ZEKER Mack erbij hebben, die is van het begin afaan al zo enthousiast dat die er gewoon tussen moet staan, dus Mack bij deze een persoonlijke uitnodiging van mij die overigens ook voor bovenstaande dame(s) geldt mits de auto ok is natuurlijk, uiteraard doe ik het in samenspraak met Mark (de arme jongen) dus ik denk dat het het handigst is als alle serieuze medehagers zich bij hem of bij mij melden via een persoonlijk bericht, alleen hoop ik dat ik daar raad mee weet gezien mijn technise kennis van dit alles, maar het zal wel gaan lukken, nou ben heeeeeeeeel erg benieuwd wat voor en hoeveel reacties dit gaat oproepen, ondertussen blijven wij (de kids en ik) het forum in de gaten houden zonder dat Ruud het merkt, hij weet werkelijk helemaal NERGENS van, dus daar gaan we weer, dit wordt VERVOLGD................. groetjes, prettig weekend, Karin 
Thnx for the invite.. maar zoals t er nu naar uitziet redden wij t niet de auto optijd klaar hebben.. mocht t wel t geval zijn laat ik t mark zeker even weten...heb er nog steeds veel zin namelijk!!
Alvast een onwijze dag.. enne foto's he... ook van zn koppie vol verbazing hihi...
Alvast een onwijze dag.. enne foto's he... ook van zn koppie vol verbazing hihi...
As i was motorvating over the hill,
Chuck Berry
Chuck Berry
Wow... Ik voel me vereerd... LOL
Ik had het op zich wel overleefd hoor, als ik niet mocht komen... Ik snap wel dat mijn Mustang wat minder tot de verbeelding spreekt als die oude.
Maar superleuk dat ik toch mag komen! Anders spreken we toch gewoon af dat ik wel langskom, en dat we dan ter plekke wel zien of mijn auto ertussen kan/mag staan?
Ik had het op zich wel overleefd hoor, als ik niet mocht komen... Ik snap wel dat mijn Mustang wat minder tot de verbeelding spreekt als die oude.
Maar superleuk dat ik toch mag komen! Anders spreken we toch gewoon af dat ik wel langskom, en dat we dan ter plekke wel zien of mijn auto ertussen kan/mag staan?
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
De liefhebbers voor de erehaag mogen het ook hier gewoon melden en misschien wel handig dat hun dan samen iets afspreken om gezamelijk naar Rijswijk te rijden.Hou er wel rekening mee dat wij(de trouwauto + 2 Mustangs(Ando & Tonmustang)voor de bruidskinderen) rond 15.45 bij de Herberg aankomen dus sta er op tijd a.u.b.!!!!!! en zoals eerder vermeld helaas niet meer dan 7 a 8 Mustangs want ook de 3 Trouwmustangs moeten er ook kunnen staan natuurlijk.Verder ook zoals eerder vermeld de haag vormen rond de ingang van de Herberg en niet op de parkeerplaats vooraan want daar ziet men ze al ruim van te voren staan wat niet de bedoeling is.Zie ook de eerder geplaatste foto's.
Mark
Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op vr 07 apr, 2006 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Nog 1 week te gaan!!Zijn er nu nog een paar forumleden die meedoen aan de erehaag,zoja wie zijn het dan??
Mark
Mark
-
KarinRijswijk
PERSOONLIJK bericht van Karin :blahblah: ik wil de "erehagers" even laten weten dat er bij aankomst op de locatie een drankje gedronken kan worden van mij (en Ruud) :caffine: de bedoeling is dat wij ongeveer 8 a 9 Mustangs bij elkaar gaan krijgen die zo rond kwart voor vier bereid zijn in hun auto's te gaan zitten en als wij er tussendoor rijden rond die tijd de motoren even willen laten BRULLEN :toot: en inderdaad even het "toetertje" willen laten horen. Ik denk dat Ruud nog wel even KWIJLEND boven jullie motorkappen wil hangen om een en ander nog eens goed te bekijken, maar helaas voor hem zal hij daarna toch heus naar binnen moeten voor het officiele gedeelte, dus dat betekent dat wij daarna alweer afscheid moeten gaan nemen van de "erehagers" Nou ik wens een ieder die hieraan wil meewerken een goede en behouden reis toe, (maar dat doe ik iedereen hoor die zich op de weg bevind) en ik hoop dat het nog steeds gaat lukken met mijn toch wel heeeeeeeeeeeel speciale verrassing voor Ruud. Ondertussen PRETTIG WEEKEND en hopelijk tot ziens op 15 april bij HERBERG VLIETZIGT (www.vlietzigt.nl)