Roze Mustang gespot...
Moderator: Shelby GT-H
- rozemustang
6-banger
ziet er niet verkeerd uit maar zou hem niet voor mezelf willen in die kleur.iets voor marga mischien????
Ja ik had er al op gereageerd! Erg lekker kleurtje hè.
Alleen 'SORRY' is een coupe niet echt mijn model.
Ik ben meer in voor mach1, sportsroof of fastback modellen.
Maar als hij bij ons op de oprit zou staan zou ik er beslist in gaan rijden. :mrhappy:
Onze garage is ruim genoeg voor twee mustangs dus wat dat betreft parkeer hem hier maar.
ziet er niet verkeerd uit maar zou hem niet voor mezelf willen in die kleur.iets voor marga mischien????
Ja ik had er al op gereageerd! Erg lekker kleurtje hè.
Alleen 'SORRY' is een coupe niet echt mijn model.
Ik ben meer in voor mach1, sportsroof of fastback modellen.
Maar als hij bij ons op de oprit zou staan zou ik er beslist in gaan rijden. :mrhappy:
Onze garage is ruim genoeg voor twee mustangs dus wat dat betreft parkeer hem hier maar.
Groetjes, Marga
[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
Ik heb het dan ook niet over verrotte babes, maar verse 20-ers!78ghiaT5 schreef:dat moeten dan wel heel verrotte mooie babes zijn wil men over de kleur heen kijken.
harry
(wel een beetje een testosteron praatje zo, zou Mustang Fever er soms aankomen???)
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
Aukei, ut is Haags, auk u ken binne ein uâh haags lerûh! 
Yep, K-nine is inderdaad afgeleidt van K-9, de film waarmee de 'interesse' voor de Mustang is begonnen, vandaar ook de avatar.
En natuurlijk <i>met</i> Jerry aangezien wij ook een duitse herder hebben..
Pascal
Yep, K-nine is inderdaad afgeleidt van K-9, de film waarmee de 'interesse' voor de Mustang is begonnen, vandaar ook de avatar.
En natuurlijk <i>met</i> Jerry aangezien wij ook een duitse herder hebben..
Pascal
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
op het eind van de film, als de Mustang wegrijdt over de snelweg, zie je de linkerflank van de Mustang met daarin de herkenbare C-groef. Deze heeft het drievingerige ornament voor de achterste wielkasten en dat duidt dus op een '66-er. Maar tijdens de film zie je de Mustang een aantal keer met een ornament zonder die drie vingers, en dan is het dus een '65-er (het kan natuurlijk ook een '64/5 zijn, maar dat valt moeilijk te zien).
of het is andersom, dat je tijdens de film het drievingerig embleem ziet en op het eind het niet-drievingerige ornament, maar ja, hoe het ook zij, de film heb ik al een tijdje niet meer gezien (schande!) en het zijn wel degelijk twee verschillende.
harry
of het is andersom, dat je tijdens de film het drievingerig embleem ziet en op het eind het niet-drievingerige ornament, maar ja, hoe het ook zij, de film heb ik al een tijdje niet meer gezien (schande!) en het zijn wel degelijk twee verschillende.
harry
-
6-banger
-
KarinRijswijk
Zo was even aan het rondkijken en dacht hier moet ik even op reageren Al ben ik dan een OUDE babe ik zou er toch wel heeeeeel graag in willen rondrijden hoor en ik weet zeker dat mijn dochter (een te JONGE babe) niet uit die auto weg te slaan zou zijn. Wees eerlijk alles beter dan een paarse Renault Twingo toch????? nah har ik khom ook uit de haach maar ik vint het platte haachs niet te lezen hooh .............. Karin