Mustang gezocht voor een trouwer te Rijswijk ZH - Marktplaat

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

tonmustang

Bericht door tonmustang »

Ik begrijp dat jullie op zoek zijn naar nog een witte mustang 1965?
Ik had al aangegeven in deze topic dat ik die toevallig 1 had. Een fastback. Als jullie willen kan ik meerijden. Achterin is het wat krapper vanwege het schuine dak, maar kleine bruidsmeisjes zijn welkom. grote kan voorin. Laat maar weten evt via PB.

groeten Ton
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Ton,wat mij betreft mag het hoor maar zoveel ik weet gaan de meiden al bij Ando in de Mustang dus jij zou dan de jongens krijgen en die zijn niet zo klein meer :mrhappy:
Ik zal het met Karin opnemen hoe zij erover denkt,dan hoor je het nog wel.
Moet binnenkort toch ook bij Karin(zonder dat Ruud het weet)langs om nog het e.e.a.te regelen en ook kijken waar we de erehaag laten en hoeveel er ongeveer kunnen staan.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
KarinRijswijk

Bericht door KarinRijswijk »

natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ben je welkom hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch????? :toot: het word allemaal steeds spannender en de tijd gaat ook steeds snellerrrrrrrrrr lijkt het wel...... maar goed ga nog (blind) daten met Mark om te zien hoe of wat haha
KarinRijswijk

Enne..... Ton de heren die er bij jou in moeten zijn resp. 1.90 m en 1.95 m lang hoor haha maar goed we spreken alles in samenspraak met Mark nog wel goed af hoor, en trouwens de meissies zijn weliswaar een slagje kleiner (gelukkig maar:) 1.60 m 1.65 m en last but nog least 1.25 m maar met hoooooooge hakken aan zal het toch ook krap worden.......... maar nogmaals "arme" Mark is de klos met alles regelen dusssssssssss wordt vervolgd (we volgen alles met spanning hoor)
MustangMan010
Contacteer:

Ach ja Karin......je hebt de rekening nog niet gezien,dan eens zien wie "arm" is :hha:

Mark
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

KarinRijswijk

oeps :nono:
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

wanneer vindt die roemruchte trouwdag nou plaats dan?

harry
MustangMan010
Contacteer:

Harry,wel wakker blijven ja...............Zaterdag 15 April om 16.30.

Mark

KarinRijswijk

Harry toch........ ben je echt ZOOOOOO blond?????? :rockon:
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

nee, ben donkerharig. was de datum vergeten en kon de ad niet meer op marktplaats terugvinden. en in eerste instantie ook niet bij dit topic. deze computer is bijzonder traag en als ik moet wachten tot ik de datum eindelijk heb gevonden, kan ik net zo goed even vragen hoe of wat. dus dat ff wakker blijven van de voorgaande schrijver (niet jij dus) kwam wat bits en te voorbarig over.

harry
frankevisu

Bericht door frankevisu »

pff wat een berichten zeg!! 99 ofzo! zijn ze onderhand nog niet gescheiden????grapje he!
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

volgens mij moeten ze nog trouwen. tenminste dat is wanneer april de volgende maand is. bij deze berichtje 100.

h.a.r.
KarinRijswijk

dat wil ik de EER van berichtje nummer 101!!!!!!!!! nee nee ik ben nog niet gescheiden want dat zou wel heeeeeeel erg op een flitsscheiding gaan lijken dan. En mocht dat ooit gebeuren dan doe ik een oproep voor een Ferrari Testarosta waarmee ik me naar de rechtbank laat rijden :yes:
MustangMan010
Contacteer:

Gisteren bij Karin in Rijswijk geweest en daar het een en ander doorgenomen voor wat betreft de tijden enz.
Ben ook nog langs Herberg Vlietzigt geweest om daar de boel te bekijken vanwegen de te vormen erehaag.De iedeale plek om daar een haag te vormen bevind zich aan de achterzijde van het gebouw waar ook de ingang is.Helaas is deze niet zo groot dus we kunnen daar niet meer dan hooguit 7 of 8 Mustang's kwijt,want er komen natuurlijk nog de 3 trouwmustangs bij.Het mooie van deze plek is wel dat haar aanstaande man Ruud de haag pas op het laatste moment ziet als wij het wegetje langs de Herberg inrijden en richting ingang aankomen.
De wat grotere parkeerplaats vooraan naast het gebouw is erg overzichtelijk wat wil zeggen dat hij de haag dan ruim van te voren al ziet wat niet echt meer een verassing is lijkt mij,vandaar deze keuze.

Op deze foto ziet men links de inrit naar de Herberg(door het hek rijden)
links hiervan(buiten beeld) is de grote parkeerplaats voor de gasten.
Afbeelding

Hier dan de grote parkeerplaats
Afbeelding

Dit is de binnenplaats bij de ingang van de Herberg,hier kunnen dus een
aantal Mustang's staan voor de erehaag.Ik neem aan dat de plaats dan vrij is van bedrijfsauto's en vuilcontainers.De eerste foto laat zien dat er rechts tegen het gebouw 3 stuks kunnen staan.
De 2de foto laat zien dat men rechts ongeveer 4 a 5 kwijt kan.
Afbeelding

Afbeelding

Wat de tijden betreft het volgende:
+/-14.30 bij het bruidspaar zijn(Ando,Ton en ik)
15.30 vetrek aldaar.
+/- 15.50 aankomst Herberg Vlietzigt.
Dit houd in dat de erehaag dus voor die tijd klaar moet staan.
16.30 trouwen.

Ik ga Ando en Ton nog benaderen hoe we samen af gaan spreken al lijkt het mij het makkelijkst om bij mij vandaan te vertrekken naar Rijswijk.

Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op di 21 mar, 2006 19:11, 6 keer totaal gewijzigd.

Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

Mooie locatie btw... nou dan zou ik maar voor de wat oudere mustangs gaan ipv van van alles wat als je er maar zo weinig kwijt kunt... jammer wel..
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!

Chuck Berry
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”