nou voorstellen dan maar , ik Hemaworstje boer in half ruste ,
voornaamste hobby , mien Christine , een ford Mustang '65.Coupeetje
stand van zaken ; wat een pleur werk.
reden van bezoek ; sound control , ergo geen autoradio , maar het phlop phlop geluid kunnen regelen, zijn er zelfbakkers van uitlaatsystemen hier of goede links?
Howdy
Moderator: Shelby GT-H
- Hemaworstje
- Contacteer:
- rozemustang
Hey Hemaworstje,
welkom op het forum.
De linkjes en ideetjes komen zo echt nog wel,maar eerst een welkom.
Heb je al bij de zoekfunctie van het foum gekeken links in het
leden menu, typ daar uitlaatsystemen en je hebt heel wat te lezen.
En... Costa rica? voorgoed of vacantie?
welkom op het forum.
De linkjes en ideetjes komen zo echt nog wel,maar eerst een welkom.
Heb je al bij de zoekfunctie van het foum gekeken links in het
leden menu, typ daar uitlaatsystemen en je hebt heel wat te lezen.
En... Costa rica? voorgoed of vacantie?
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Hallo :welkom: hier hemaworstje.
Het berichtje van je kan ik niet helemaal volgen ( zal wel te oud zijn voor die taal) , maar volgens mij gaat het over een uitlaat.
Je kunt ze origineel nieuw bestellen natuurlijk , je kunt ook eens bij EPS gaan kijken.
Deze maken een uitlaat naar jouw wensen onder je mustang.
linkie EPS.
Het berichtje van je kan ik niet helemaal volgen ( zal wel te oud zijn voor die taal) , maar volgens mij gaat het over een uitlaat.
Je kunt ze origineel nieuw bestellen natuurlijk , je kunt ook eens bij EPS gaan kijken.
linkie EPS.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Hihi ik ben 23 en heb t ook 4 keer moeten lezen...Edze schreef:Hallo :welkom: hier hemaworstje.
linkie EPS.
Welkom worst...
Enjoy t forum !!!
en succes met je pleur projectje :rolleyes2:
Groetjes Debs
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
- Hemaworstje
- Contacteer:
ja ik tiep wel vaker vaag , dat klopt, de naam , ach heb ik al jaren , was ik aan het eten en puur hollands.
en wat betreft de uitlaten , rond de 100 Db dus dat mag wel
maar ik bouw alles zelf , dus ook de uitlaat , apk is no problemo , het gaat mij meer om het stemmen van de piano , gewoon een steigerpijp zou belediging zijn, maar ik vind mijn weg hier wel , ik zal het kreng wel op de foto zetten.

en wat betreft de uitlaten , rond de 100 Db dus dat mag wel
maar ik bouw alles zelf , dus ook de uitlaat , apk is no problemo , het gaat mij meer om het stemmen van de piano , gewoon een steigerpijp zou belediging zijn, maar ik vind mijn weg hier wel , ik zal het kreng wel op de foto zetten.