MARTIJN!!!!!, fastbacks te koop

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

martijn
Contacteer:

Bericht door martijn »

Tja, zeg dat wel Rob. Op deze manier is het niet leuk meer. Ik wil best wat geld neertellen maar dit soort prijzen...
Ik hoop dat ik een fastback zoals de jouwe tegenkom voor een redelijke prijs.
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
frankevisu

Bericht door frankevisu »

ja is inderdaad veel geld. Bij de mustangdocter staat er ook nog een te koop voor 21000 euro. het is ook moeilijk in te schatten wat je er voor moet betalen. ebay prijzen gaan ook flink omhoog heb ik het idee.
frankevisu

ik zie trouwens op de site van http://www.geevers-classics.nl/defaultD.htm dat er wel flink wordt verkocht! weet alleen niet voor welke prijzen!
GT350clone

Bericht door GT350clone »

Heb die van mij in '98 gekocht bij movie cars.Was in redelijk goede staat en moest er 21.500 gulden voor wegtellen.Was niet perfect,maar zeker geen restauratie object.Zo'n 10.000 euro dus.Probeer ze daar nu nog maar eens voor te vinden!
frankevisu

hopen dat de prijzen nog enkele duizenden euros zakken, dan wordt het (meer) betaalbaar.
frankevisu

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mus ... enameZWDVW

die vind ik dus super! weet iemand er een dergelijke in Nederland/belgie/duitsland tekoop te staan??
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Die ziet er inderdaad super uit ja.

:10:
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
tonmustang

Bericht door tonmustang »

bijna net zo mooi als die van mij (haha). zit trouwens wel immitatie kofferdeksel op zag ik. Heb zelf pas dezelfde laten monteren .

Ton
martijn
Contacteer:

Bericht door martijn »

Ja, mooie auto. Ben benieuwd waar ie voor weggaat.
Jammer overigens van de mat gespoten dorpel, de gaten voor de luidsprekers in de achterbank en de aftermarket radio in het dashboard. Allemaal dure reparaties. Verder geeft de tankdop aan dat het een GT zou zijn, maar dat lijkt me niet gezien de standaard deurpanelen, glovebox, stuurwiel etc. Wel schijfremmen maar weer geen stuur- en rembekrachtiging.
En zit er achter nou een grotere maat wielen op???
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
Americanhorsepower
Contacteer:

Bericht door Americanhorsepower »

66candy schreef:
martijn schreef:Ja, mooie auto. Ben benieuwd waar ie voor weggaat.
Jammer overigens van de mat gespoten dorpel, de gaten voor de luidsprekers in de achterbank en de aftermarket radio in het dashboard. Allemaal dure reparaties. Verder geeft de tankdop aan dat het een GT zou zijn, maar dat lijkt me niet gezien de standaard deurpanelen, glovebox, stuurwiel etc. Wel schijfremmen maar weer geen stuur- en rembekrachtiging.
En zit er achter nou een grotere maat wielen op???
Ho ho Martijn, een GT heeft niet automatisch een pony interieur!! Het pony interieur moest apart besteld worden op een GT.
Stuur en rembekrachtiging hebben ook niets met het "GT zijn" te maken. Een GT hoort wel schijven te hebben en die zijn altijd onbekrachtigd.

Wat ook verdacht is, is de afwezigheid van de typische Mustang GT emblemen op het spatbord. De standaard emblemen die er nu op zitten zitten op de verkeerde plaats.....slordig!

Enne.....er zit wel verdacht veel van die rotzooi tegen de binnenkant van de achterschermen gespoten.

Aangezien we ons druk maken over wel of geen GT en over de prijs ,ben ik benieuwd wat jullie wel voor deze mustang zouden willen betalen ?

Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
mustangdoctor

Bericht door mustangdoctor »

he roy ik sluit me bij jouw aan.

wat prijs zouden jullie geven voor de zwarte fastback + welke opties zijn van belang
wil het wel graag weten

groetjes frank
Americanhorsepower
Contacteer:

Bericht door Americanhorsepower »

Laten we aannemen dat de auto zo is als de foto's ons doen vermoeden.verder geen roest aan de cowl en vloerplaat en zonder frame schade.Dat zijn de gegevens waar je het mee moet doen.

Als je de markt kent (of denkt te kennen)geef dan eens je mening over de prijs die deze auto hier in Ned/Belgie mag kosten.
nou fff mannelijk blijven en er niet om heen draaien.

Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Plaats reactie

Terug naar “On the web”