De onverwoestbare........Toyota.
Moderator: Shelby GT-H
-
ronaldgt96
weet je wat fraai en taai is? een Toyota Crown MS 65 (zescilinder). wil ik graag hebben. koop ik gewoon op in Thailand om er ooit later daar mee rond te rossen. rijden nog genoeg rond daaro en zijn zelfs nog langer dan de II. zo'n slordige dikke vijf meter geloof ik. vooral de achterlichtpartijen zijn enorm klassiek. grote, heerlijke sleeën.
harry
harry
Op het amerikaanse VMF forum is hetzelfde filmpje gepost. Reacties zijn daar een beetje anders..
VMF linkje
VMF linkje
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
weet zeker als ik hem tegen een boom zet ,dat de auto echt niet meer start hoor :chainsaw:
maar wel een leuk filmpje
ggttzz
tonie
maar wel een leuk filmpje
ggttzz
tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Mustangdriver
- Contacteer:
Knap werk van toyota he, ik zeg het tegen iedereen al jaaaaaaaaaaren maar tja "die jappen auto's moet ik niet hoor..." zeggen ze dan tegen mij.
Mijn ouders hebben thuis ook een toyota, wordt 17 jaar, 140.000km, en loop als een zonnetje.
Geoffrey
Mijn ouders hebben thuis ook een toyota, wordt 17 jaar, 140.000km, en loop als een zonnetje.
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Och, ik lees net dat draadje door en ik vind het nog wel meevallen!66candy schreef:Amerikanen denken nog steeds dat ze de beste auto's bouwen. Kijk maar eens hoe goed het gaat met Ford en GM de laatste tijd, waar zou dat toch aan liggen?edgar schreef:Op het amerikaanse VMF forum is hetzelfde filmpje gepost. Reacties zijn daar een beetje anders..
VMF linkje
Eentje uit Arkansas die een beetje arrogant is, maarja... dat komt gauw voor in die buurt. En eentje uit New York, naja ga er voor het gemak dan maar vanuit dat hij naast het WTC woonde. Anders kun je toch niet verwijzen naar 9/11 op zo'n onderwerp.
De meeste forumgangers daar lijken toch wel door te hebben dat het in de realiteit anders werkt. Zelfs een hoop die toyota's rijden
Maargoed, ook in Nederland en ik neem aan in Belgie ook, kom je genoeg kortzichtige mensen tegen. Ik zou zelf ook graag een "Dutch brand car" kopen, maar een Spyker ligt dan toch net een beetje boven het budget
Ik zou zelf denk ik ook geen Toyota kopen, ik heb daar gewoon geen gevoel, geen chemie mee. Maar natuurlijk zijn het prima auto's. Als ik er zo over nadenk... alle auto's waar wij in hebben gereden zijn altijd goede auto's geweest. Fiat, Ford, Peugeot, Opel, Volvo, en ook Scania, Daf en nu MAN's.
- Steef-Fastback
Eentje beweert dat die Toyata overreden moest worden door een F-350. Ben benieuwd of de F-350 dezelfde top gear test zou overleven.
En ja, alles kan kapot. En dat doet me denken aan de volgende uitsparaak: "After the nuclear holocaust only two thing will have survived, cocroaches and Fender Telecasters"
En ja, alles kan kapot. En dat doet me denken aan de volgende uitsparaak: "After the nuclear holocaust only two thing will have survived, cocroaches and Fender Telecasters"
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]