cherry bombs
Moderator: Shelby GT-H
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik had ook eerst Cherry's eronder zitten maar nu Flowmaster's 40 serie,vind het persoonlijk veel mooier(bruut)geluid.Tis maar waar je van houd hé
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- 65-fastback
uuuhhmmmm,mach 351 schreef:Ik denk dat er wel betere dempers zijn dan cherry bombs,niet kwestie geluid maar wel prestatiegericht,ik meen gelezen te hebben dat de CB juist slecht zijn voor prestaties.Als ik me niet vergis stond dit in een artikel over EPS .........
Succes Helmuth
dat is verkapte reclame ben ik bang. en onvolledig.
waarom zaten er anders op de GT350R glasspacks? (glasspacks is het usa woord voor cherry bombs, en stammen al van ver voor mijn geboorte, en die van de mustang)
ik heb zelf de originele side exhaust van de GT350R eronder zitten.
voor de performance is veel te koop, ook qua uitlaten. voor de meeste PK's kun je het beste helemaal geen uitlaten nemen vanaf je headers. maar dat maakt wel erg veel kabaal....
cherry's zijn dan ook uitermate geschikt voor de track of snelweg (hoge toeren). de flowmasters geven onderin wat meer vermogen en komen we iets vlotter weg.
iedereen een brommer gehad en wel eens met uitlaten geexperimenteerd?
zelfde principe.
en zelfs glasspacks heb je in diverse prijsklassen. zo is bv de Raptor een goedkope flowmaster van 30$. en zijn er ook glasspacks van rvs te krijgen.
gr,
gj
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Reclame maken is mijn bedoeling niet ,ik ken EPS enkel via het net.Wat ik bedoel is dat volgens mij CB nu niet de beste uitlaten zijn die je kan kopen.Een goed set perforatiedempers hoeft niet duur te zijn.Ikzelf heb ooit CB onder mijn stang gehad,na 2.5 jaar was de binnenkant doorgeroest en isolatie zat er al helemaal niet meer in.Ik heb bij een lokale Chrysler dealer uiteindelijk mijn dempers gevonden.Duidelijk betere kwaliteit en betere demping.Over Chrysler gesproken,ze hebben remschoenen (achteraan) die perfect in een mustang passen.Kan effe niet op de naam van het model komen.Dit is geen reclame voor Chrysler.... 
Bij een 2 takt zal een andere uitlaat verschil maken,bij een 4 takt een pak minder.
Helmuth
Bij een 2 takt zal een andere uitlaat verschil maken,bij een 4 takt een pak minder.
Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
- 65-fastback
-
Gast
- 65-fastback
leuke is overigens dat ik bij de APK :ciggy: krijg en bij oom agent :burn: en een bon voor teveel geluid. als hij het te hard vindt klinken mag ie schrijven, zijn geen wettelijke bepalingen voor.bert555 schreef:Er is geen vermelding van db,s bij oldtimers in het kenteken register wel bij nieuwere auto,s het geluid moet bij ons bepaald worden door het gehoor niet te gek veel herrie is oke.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,