Nieuwjaars borrel Forum ,Locatie bekend
Moderator: Shelby GT-H
- rozemustang
- tripleblack
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
Goed we zijn er uit....
Datum: 8 Januari
Plaats : Hoenderloo
Tijd : 14:00
Internet site http://www.pannenkoekhuis.nl/hoenderloo/
Welkom bij 't Pannekoekhuis Hoenderloo
't Pannekoekenhuis Hoenderloo is gelegen in een zeer bosrijke omgeving, temidden van vele wandel- en fietsroutes. Centraal gelegen nabij Park de Hoge Veluwe (met het Kröller Müller), Burgers Zoo, De Apenheul en Pretpark Koningin Juliana Toren. Wij zijn gemakkelijk te bereiken via snelwegen A50 en A1 en via de provinciale wegen in de driehoek Apeldoorn, Ede en Arnhem.
Voor sommige dus lekker dichtbij dit keer, het blijft moelijk voor iedereen wat te vinden wat lekker dicht in de buurt is natuurlijk.
Ik heb afgesproken dat er per tafel betaald wordt en onderling een beetje gekeken moet worden wie wat besteld , maar dat moet wel goed komen denk ik.
Ze verwachten ons rond 14:00.
Voor diegene die ook komen willen jullie dat een beetje aangeven hier, ik ben van 50 man uitgegaan ,want ik zou eind december het restaurant nog een keer op bellen om aan tegeven met hoeveel man (vrouw,kids) we langs komen ivm met tafels enz...
Marcel
Datum: 8 Januari
Plaats : Hoenderloo
Tijd : 14:00
Internet site http://www.pannenkoekhuis.nl/hoenderloo/
Welkom bij 't Pannekoekhuis Hoenderloo
't Pannekoekenhuis Hoenderloo is gelegen in een zeer bosrijke omgeving, temidden van vele wandel- en fietsroutes. Centraal gelegen nabij Park de Hoge Veluwe (met het Kröller Müller), Burgers Zoo, De Apenheul en Pretpark Koningin Juliana Toren. Wij zijn gemakkelijk te bereiken via snelwegen A50 en A1 en via de provinciale wegen in de driehoek Apeldoorn, Ede en Arnhem.
Voor sommige dus lekker dichtbij dit keer, het blijft moelijk voor iedereen wat te vinden wat lekker dicht in de buurt is natuurlijk.
Ik heb afgesproken dat er per tafel betaald wordt en onderling een beetje gekeken moet worden wie wat besteld , maar dat moet wel goed komen denk ik.
Ze verwachten ons rond 14:00.
Voor diegene die ook komen willen jullie dat een beetje aangeven hier, ik ben van 50 man uitgegaan ,want ik zou eind december het restaurant nog een keer op bellen om aan tegeven met hoeveel man (vrouw,kids) we langs komen ivm met tafels enz...
Marcel
- rozemustang
- Mustangpiet
- Contacteer:
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Doe voor mij 2 plaatsen onder voorbehoud.Jaja er is een wonder gebeurt,waarschijnlijk gaat vrouwlief ook mee :weee: Dit is afhankelijk van haar werkrooster welke ze pas ergens in December krijgt want ze moet eens in de zoveel tijd weekenddienst draaien in het bejaardenhuis.Als ze moet werken kom ik alleen.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- Ceescoupe1968
Borrel
Geacht Borrel-Comitee,
Voor mij gaarne een tafeltje bij het raam.
Vooralsnog 1 plaats,
Tot dan,
Cees
Voor mij gaarne een tafeltje bij het raam.
Vooralsnog 1 plaats,
Tot dan,
Cees
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]