Allereerst wens ik iedereen een goed 2026 toe.
Het is heel lang geleden dat ik hier iets plaatste,maar heb af en toe toch een en ander zitten lezen.
Inmiddels 2 van mijn oude Mustang maatjes overleden,Rob en Emiel,de tijd gaat snel zeker als je ouder bent/word.
De tijd dat wij onze 6-banger Mustang en Ford Granada hadden ligt ver in het verleden.
Het is mij opgevallen dat er op het forum weinig nieuwste lezen valt.Blijkbaar gaat tegenwoordig alles via Facebook of andere social media.
Dat vind ik erg jammer,zeker voor mensen die zoals ik geen social media zoals Facebook willen gebruiken om wat voor reden dan ook.
Kortom,het forum is er helaas niet beter van geworden.
Afijn,ik zal wel een oude zeur zijn inmiddels,maar dit moest ik er toch even over kwijt.Juist omdat ik in het verleden veel plezier heb beleefd hier en enorme kennis heb opgedaan door vooral de artikelen over restauratie en techniek.
Voor mij zit het er niet meer in om een Mustang of Ford aan te schaffen,die tijd is definitief voorbij.Ik heb er de ruimte niet meer voor en het lichaam wil niet meer.
Groetjes en ik kom af en toe nog eens kijken hier of er wat interesants te lezen is.
Jan