RobSchipper schreef:Voor welk programma zijn de opnames gebruikt die de cameramensen op het circuit (de baan) gemaakt hebben?
Ze reden in een auto met open laadklep tussen de groepen door.
Ben erg benieuwd naar die opnames.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar ik vermoed dat die opnames door Ford Nederland zijn gemaakt.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
RobSchipper schreef:Voor welk programma zijn de opnames gebruikt die de cameramensen op het circuit (de baan) gemaakt hebben?
Ze reden in een auto met open laadklep tussen de groepen door.
Ben erg benieuwd naar die opnames.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar ik vermoed dat die opnames door Ford Nederland zijn gemaakt.
Komende zondag is nogmaals het verslag van RTL Autowereld te zien op TV - RTL 7 om 17.28 uur
https://www.youtube.com/watch?v=SY_kYIBmJpU#t=16
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Met de opkomst van elektrische voertuigen en de groeiende bezorgdheid over milieu-impact, moeten we ons afvragen: is het tijd dat de iconische Mustang de overstap maakt naar elektrische aandrijving? Wat zijn de implicaties voor de authenticiteit en prestaties die deze auto zo geliefd maken?