Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Het Mustang-gespot-topic!!
Je ziet ze nog steeds niet veel... maar als ik ze zie gooi ik het wel in de draad hier 
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Ik bedoel. er zij niet veel actieve leden meer hier. Je bent dus een die-hard!
Meest lijken zich naar Facebook begeven te hebben. Zit ik ook wel, maar FB is voor mij meer lezen, en daar participeer ik eigenlijk niet of zelden. Forums vindt ik daar persoonlijk meer de plek voor.
Maar idd... Ben beetje vasthoudend
Maar idd... Ben beetje vasthoudend
Ik ben af en toe ook nog hier, dan heb je in ieder geval een publiek-van-een-persoon. Ik zal ook even iets plaatsen .......
Vanmiddag tegen 14:00 op 2e etage parkeergarage Bisonspoor te Maarssen. Zwarte S550 coupe. Reed achteruit om de uitrit te nemen.
Zal binnenkort even een foto maken, maar er staat bij ons in Hoogerheide (in de wijk "de Hoef") een witte met blauwe strepen!
Staat op een oprit, dus vast van de bewoners daar
iemand van hier?
overigens zondag een hoop moois gezien (ook mustangs) op de weg welke van en naar Raamsdonksveer gingen (was een evenement bij Louwman geloof ik)
Heb vanuit mijn grijze Mini Cooper S cabrio aardig wat duimpjes uitgedeeld onderweg (en ook weer ontvangen).
Staat op een oprit, dus vast van de bewoners daar
iemand van hier?
overigens zondag een hoop moois gezien (ook mustangs) op de weg welke van en naar Raamsdonksveer gingen (was een evenement bij Louwman geloof ik)
Heb vanuit mijn grijze Mini Cooper S cabrio aardig wat duimpjes uitgedeeld onderweg (en ook weer ontvangen).
-=Topless, that's how we role=-
Naast een stuk of 8 in Zweden (oudste een Mustang II), en ongeveer 30 MachEs (met name in Noorwegen - die is daar blijkbaar erg populair), vandaag onderweg terug naar huis te Utrecht een zwarte S197:

Het lijkt wel alsof er steeds minder komen.........niet waar natuurlijk, er zijn steeds minder mensen actief hier. Nou moet ik jullie zeggen, ik zit sinds kort op Facebook, maar daar gebeurt in mijn ogen ook niet echt veel.
De Mustangs die ik spot staan meestal op meetings 
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Facebook lees ik wel maar post ik nix... Ik hoef de wereld niet te vertellen wat er elk moment gebeurd, plus dat ik forums veel meer intuitief vind werken dan Facebook waar ik naast m'n interesses ook nog een lading zooi krijg waar ik niet in geinteresseerd ben om over de advertenties nog maar te zwijgen.
ik heb geen facebook en moet geen facebook.
vind het jammer dat hier weinig activiteit is, dat zie je helaas op veel meer fora
ik zal van de week eens een foto maken van de mustang die ik bijna iedere dag spot
staat een deur of 10 van ons af in de straat.
Denk niet dat de eigenaar op dit forum zit, ben hem nog niet tegen het lijf gelopen.
mochten wij een mustang hebben, dan ga ik gewoon eens met het paardje voor de deur staan en aanbellen whahahah
verder zie ik weinig mustangs rijden, ja, de mach-e...
Ik kom er wel regelmatig 1 tegen tussen roosendaal en de moerdijk, zal volgende keer eens op het "opslaan" knoppie drukken van de camera functie van mijn auto, dan hebben we bewegende beelden ervan (helaas zonder geluid)
vind het jammer dat hier weinig activiteit is, dat zie je helaas op veel meer fora
ik zal van de week eens een foto maken van de mustang die ik bijna iedere dag spot
Denk niet dat de eigenaar op dit forum zit, ben hem nog niet tegen het lijf gelopen.
mochten wij een mustang hebben, dan ga ik gewoon eens met het paardje voor de deur staan en aanbellen whahahah
verder zie ik weinig mustangs rijden, ja, de mach-e...
Ik kom er wel regelmatig 1 tegen tussen roosendaal en de moerdijk, zal volgende keer eens op het "opslaan" knoppie drukken van de camera functie van mijn auto, dan hebben we bewegende beelden ervan (helaas zonder geluid)
- grandmaster n
Ik heb uiteraard ook geen fecesbroek en het gebruik van fora is idd flink teruggelopen.
Ik zit ook nog in the old US of A op wat fora en daar is er veel meer reuring.
Amerika loopt achter op veel gebieden
gr
Ik zit ook nog in the old US of A op wat fora en daar is er veel meer reuring.
Amerika loopt achter op veel gebieden
gr
of juist voor.....
want een fora is juist een naslagwerk, daar kun je dingen terugvinden....
Ik probeer dat op de fora waar ik zit ook te verkondigen. Maar hier in NL (en BE helemaal) zien ze dat nog niet zo, wellicht in de VS al weer wel?
Ik ben zelf ook eigenaar van een club met forum (opel cabrio club, www.twintop.nl), en daar hebben we bewust wel en facebookgroep om gevonden te worden, maar iedereen wordt daar keihard naar het forum doorverwezen. Dat forum dat loopt nog best goed gelukkig!
Ik probeer dat op de fora waar ik zit ook te verkondigen. Maar hier in NL (en BE helemaal) zien ze dat nog niet zo, wellicht in de VS al weer wel?
Ik ben zelf ook eigenaar van een club met forum (opel cabrio club, www.twintop.nl), en daar hebben we bewust wel en facebookgroep om gevonden te worden, maar iedereen wordt daar keihard naar het forum doorverwezen. Dat forum dat loopt nog best goed gelukkig!
Precies! En na al die jaren is er zo veel info te vinden op fora (als je een beetje kunt zoeken) dat mensen niks nieuws meer te posten / vragen hebben. Al blijf je vragen krijgen van: "Wat is het verschil tussen een 65 en 66 Mustang?" en "Hoeveel liter inhoud is een 289?".BadBert schreef: wo 23 jul, 2025 06:55
Facebook: heb ik niet maar vind het jammer dat b.v. een Gemeente informatiepagina meer info heeft staan op FB dan op hun site of dat foto's van Oud Arnhem of TMCN meeting verslagen alleen maar met een facebook account zichtbaar zijn.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
ja soms maak ik misbruik van de account van mijn vrouw, ofwel: ik vraag aan haar: kun je eens even zoeken/kijken
Hopelijk blijft dit forum leven!!!
Hopelijk blijft dit forum leven!!!