Hallo ,ik ben in het bezit van een 1969 mustang cabrio met 6 cilinder motor(blauwe motor)
Deze was van mijn vader en staat al langere tijd stil
Heb deze opnieuw opgestart en de koelslangen zouden vervangen moeten worden
Is er hier iemand die zou weten waar ik er zou aan geraken want is overal waar ik ze heb gevonden “out of stock”
Bedankt alvast
Koeling 6cilinder 69
Moderator: Shelby GT-H
Re: Koeling 6cilinder 69
Welkom.
Waar is 'overal"?
Waar is 'overal"?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Heb voornamelijk op sites gekeken met mustang parts
Meestal voor de 8 cilinders is vanalles te vinden maar minder voor de 6cilinders
Zou ook een nieuwe carburator willen want de originele lekt hier en daar en de bevestiging voor het luchtfilter is afgebroken
Meestal voor de 8 cilinders is vanalles te vinden maar minder voor de 6cilinders
Zou ook een nieuwe carburator willen want de originele lekt hier en daar en de bevestiging voor het luchtfilter is afgebroken
Volgens de site van Adams, heeft hij 6 cyl. slangen op voorraad.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Ik zie ze ook te koop en op voorraad staan.
carburateur -> revisieset? Waar lekt het eigenlijk?
Je bent scheutig met informatie.
carburateur -> revisieset? Waar lekt het eigenlijk?
Je bent scheutig met informatie.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Bedankt voor de tip
Heb deze ondertussen besteld bij Adams
Voor die carburateur zou ik misschien het lek kunnen oplossen met een revisiesetje maar het beugeltje bovenaan om de luchtfilter te bevestigen is afgebroken
Ga deze er eens afhalen en zien of dit niet te herstellen is
Heb deze ondertussen besteld bij Adams
Voor die carburateur zou ik misschien het lek kunnen oplossen met een revisiesetje maar het beugeltje bovenaan om de luchtfilter te bevestigen is afgebroken
Ga deze er eens afhalen en zien of dit niet te herstellen is