hoe doen jullie dat met de top, open of dicht wegzetten
ik had er discussie over met een andere dakloze, die stelde dat je de top beter goed dicht kan doen als je de auto stalt ivm kreuken en scheuren van het materiaal.
tis geen werk om hem te sluiten, maar ik was het eigenlijk niet van plan, want ik rij alleen maar open.
convertible top open of dicht stallen
Moderator: Shelby GT-H
Re: convertible top open of dicht stallen
Ik doe 'm altijd dicht of ik moet zeker weten dat ik de volgende dag weer ga rijden. Als het materiaal van de kap niet op spanning staat kan deze iets gaan krimpen met als mogellijk gevolg dat je na verloop van tijd de kap niet of nauwelijks mee dicht krijgt.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
dat was zijn idee ook, ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik doe hem dan ook maar dicht als ik een paar dagen niet rij.
bedankt!
bedankt!
- lee iacoca
Beter dicht inderdaad, want als hij lange tijd open staat moet je met 2 personen die kap weer in zijn positie drukken weet ik uit ervaring 
Riccardo
๐Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.๐
๐'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1๐
๐Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.๐
๐'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1๐
Altijd sluiten 
Ticking away the moments that make up a dull day......