dobbelstenen
Moderator: Shelby GT-H
dobbelstenen
rarara..............wie weet de betekenis achter de dobbelstenen????
die bij veel mustangs aan de spiegels hangen.
:1:
die bij veel mustangs aan de spiegels hangen.
:1:
Danny en Wendy
Sportsroof 1970 grabber blue
"a stranger's just a friend you do not know"
Sportsroof 1970 grabber blue
"a stranger's just a friend you do not know"
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ken ze als luchtverfrisser maar of dat nou de werkelijke betekenis is...... Ik kan er ook nog wel aankomen misschien iets voor in de clubstand?
Trouwens nog gefeliciteerd met jullie aankoop. Heeft de peptalk op de carpoolplek bij Hattem toch nog zin gehad??
Groeten
Rene
Trouwens nog gefeliciteerd met jullie aankoop. Heeft de peptalk op de carpoolplek bij Hattem toch nog zin gehad??
Groeten
Rene
-
powerhorse
- Contacteer:
de betekenis: als je met ze'n tweeen voor het verkeerslicht staat en de één die tikt tegen de dobbelstenen dan daagt hij de andere uit voor een sprint, tikt de andere (als hij ook dobbelstenen heeft uiteraard)ook tegen de dobbelstenen wil hij wel de uitdaaging aan, doet hij dat niet wil hij niet sprinten.
Greetz Rene
Greetz Rene
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
ik vindt het idee van die dobbelstenen een beetje achterhaalt
dus by my ook niet
maar als je het wil doen
ga je gang, zo heeft iedereen zyn eigen ideeen over een auto
en it,s your ride
ggttzz
tonie
dus by my ook niet
maar als je het wil doen
ga je gang, zo heeft iedereen zyn eigen ideeen over een auto
en it,s your ride
ggttzz
tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik heb ze dus wel aan de spiegel hangen,omdat het iets is uit de tijd van de eerste Mustangs,dus dat heeft niks met achterhaald te maken.Ook heb ik dobbelstenen op de deurslotknopen en op de ventielen van de banden :doh:
http://mustang.marsdesigns.com/Foto/alb ... c_0005.htm
Maar zoals altijd is dat een kwestie van ieder zijn smaak en wat hij wel of niet mooi/leuk vind.
Mark
http://mustang.marsdesigns.com/Foto/alb ... c_0005.htm
Maar zoals altijd is dat een kwestie van ieder zijn smaak en wat hij wel of niet mooi/leuk vind.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- mustangpatje
om 1 of andere reden denken mensen dat het iets uit de 60er jaren is, volgens overleveringen waren ze in de 60's nog niet in het land.
tegenwoordig staat het volgens mij een beetje voor "rock en Roll' aanhang, niets meer niets minder, but I could be wrong.
Hennie
tegenwoordig staat het volgens mij een beetje voor "rock en Roll' aanhang, niets meer niets minder, but I could be wrong.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- GT350clone
- Nicov.dr.Klok
Het antwoord van Hennie is dacht ik ook het juiste,vandaar dat je ze tegenwoordig meer ziet in de grote slagschepen van GM.
Het verhaal van Rene had ik nog nooit van gehoort,maar is uiteraard ook mogelijk.
Ergens hoort het er een beetje bij,maar ik heb ze ook niet,en was ook niet van plan om ze aan te schaffen.
Het verhaal van Rene had ik nog nooit van gehoort,maar is uiteraard ook mogelijk.
Ergens hoort het er een beetje bij,maar ik heb ze ook niet,en was ook niet van plan om ze aan te schaffen.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Ow, ik dacht dat ze zaaddodend waren. Altijd makkelijk als je een chickie oppikt toch?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- GT350clone