Intussen, vandaag droog, hoe is het mogelijk !!!! Tijd om eens de aftermarket spullen te proberen. Ik besloot ook om maar door te gaan in dit topic.
Ik besloot om eerst die hoodlift-telescopen te monteren. Het monteren gebeurt allemaal buiten, en ik vind dat die window louvres, die bevestigd moeten worden met 3D tape, moet gebeuren als het een paar dagen droog is geweest.
Wat de telescopen betreft, er was dus geen handleiding bij. De verkoper heeft nog wel wat extra foto's gestuurd, maar de zuivere details zie je niet. Wel was het duidelijk dat de TWEE hoekstukjes dus aan de motorkap bevestigd moesten worden.
Ik besloot om eerst een 'bol' te bevestigen op het linker spatbord. Daar zitten geen zaken in de weg, wat bij het rechter spatbord (accu-cover) wel het geval is.
Bedenk dat de bol+moer+schroefdraad EEN GEHEEL is, en dat daar eventueel weer een losse moer op gedraaid moet worden (4 losse moeren bijgeleverd)
Goed, ik had de keus uit twee mogelijkheden: een groter gat (dat gebruikt wordt door de meeste andere systemen, o.a. door Peer) en een kleiner gat. Ik probeerde eerst dat grote gat, maar je kunt er vanaf de onderkant niet bijkomen om de moer aan te draaien. Het gat is ook te groot voor het schroefdraad van de bol, dus dat kan helemaal niet! Uit voorzorg had ik maar een draad aan de bol vastgeknoopt, want hij zal toch door het gat vallen!
photo url