Ik ben Matthijs, 21 jaar oud en al van jongs af aan gek van Amerikaanse auto's.
Sinds kort ben ik eigenaar van een Ford Mustang GT sn95 uit 1994 met handbak. KM stand: 136.135 mijl
Tot nu toe gebruik ik de auto dagelijks, dat bevalt prima. Ook heb ik er een mooi setje 35th anniversary velgen onder gezet van de facelift mustang.
De auto heeft 2 jaar bij een garage buiten stil gestaan en heeft wat last van schimmel, roest in de kofferbak door lichte lekkage en roest bij de wielkasten voor. Heb de auto zelf al gedeeltelijk schoongemaakt, maar aangezien deze toch wel erg smerig is en lang heeft buiten gestaan, breng ik de auto naar een detailer waarbij deze vanbinnen wordt gereinigd en vanbuiten wordt opgepoetst. Vervolgens moet de lekkage worden aangepakt en de roest. Ook mist de auto nog wat onderdelen zoals mistlampen voor en moeten er wat nieuwe dingen besteld worden zoals vloermatten rubbertjes etc.
Ben ook nog opzoek naar een goede garage voor onderhoud in de buurt(uiteraard doe ik ook dingen zelf). En een garage die de roest kan repareren, dit gaat natuurlijk wel wat kosten, maar heb liever dat dit goed word gedaan. Ik ben woonachtig in het dorp Velserbroek naast Haarlem.
Ik heb ook nog een vraagje, welke motorolie kan ik het beste gebruiken voor de auto?
Ik hoop op dit forum wat te kunnen leren en informatie op te kunnen doen.
groetjes