De fender is dan ook nog iets strakker gemaakt, was nog best wat wark..

Moderator: Shelby GT-H

Snap ik meteen en ben het met je beweegredenen eens!Robinski schreef: zo 17 mar, 2019 15:16 Dank je Erwin!
Nee, ik krijg die opmerking wel bizar vaak; “waarom doe je hem niet gelijk perfect maken”
Voor mij zijn er meerdere redenen;
1. het komt denk ik niet vaak voor dat een auto van 50 jaar oud in een dergelijke staat verkeerd, dat wil ik graag laten zien.
2. Ik heb nu geen zin om gelijk een lang project te beginnen, ik wil komend jaar eerst lekker van de auto gaan genieten en em in deze staat showen. Ik denk dat er meer ogen op gericht zullen zijn dan in perfect gespoten staat. Strak maken, spuiten is voorbarig in mijn ogen zolang de rest van de auto nog niet in een 100% staat verkeerd. (Bodem, achteras, interieur moeten eerst) dat brengt me bij punt 3...
3. Budget!! Ik ben iemand die het graag zo goed mogelijk wil doen en dat kost ook veel geld. Ik ben zelfstandige en ben ook nog mijn huis aan het restoreren. Er zijn dus ook nog andere prioriteiten, helaas. Ondertussen wil ik toch ook al van mijn hobby kunnen genieten. Dit is dus een mooie tussenstap.