Moderator: Shelby GT-H

Jawel ze vinden dat te druk... vind het wel tofgrandmaster n schreef:Naiz wan!
En met de "cheese grater tail lights".
Foxes rule!!!
gr
Ja bedankt! Ik had wel een vraag ivm de voorstoelen.mustangmania schreef:Nice Foxy, goede keus een witte vindt ik het mooist en gelukkig zijn er meer mensen die daar zo over denken. Veel succes met het in orde maken van je ride en gefeliciteerd met deze mooie car.
Veel kennis van de foxbody's hier, onderdelen in overvloed. Moet allemaal geen probleem zijn.
Bij vragen kun je hier terecht.
Ok mooi zo staat dat toevallig ook ergens neergeschreven in een technisch handboek of shop manual ofzo dat ik eventueel een bewijsje kan voorleggen hier op de keurring want de Belgische keuring = *zucht*mustangmania schreef:Klopt. De vroege 87 tot 90 voorstoelen kon je naar voor en naar achter doen zit geen slot op. Maar als je onverhoopt een ongeval zou krijgen zullen ze vast slaan. Die late typen hebben een vaste leuning welke je met het knopje onderin kunt ontgrendelen.
Ok bedankt voor de info,mustangmania schreef:goeie vraag.......niet dat ik me direct kan herinneren. Maar is een USA Veiligheidseis van toentertijd. Ik heb het de keurmeesters altijd duidelijk uitgelegd en voorgedaan dat ze wel degelijk een slotje hebben door ze snel heen en weer te halen en dit was voldoende bij ons in NL.