Ik ben Nilesh en woon in Den Haag ik ben sinds 3 weken de trotse eigenaar van een Mustang GT 2011 California Special.

Het begon allemaal 5 weken geleden toen ik van werk op weg was naar huis toen ik op de snelweg een zilveren mustang 2013 voorbij zag rijden.
(Ik probeerde in de buurt te komen bij de mustang om hem beter te kunnen zien maar tevergeefs
Ik zoek al 6 jaar naar een auto maar kwam er steeds niet van en de grootste reden was dat ik geen auto kon vinden in mijn prijsklasse waarbij ik gelijk het vlinderbuik gevoel kreeg. Ben nu 6 jaar verder werk nu fulltime dus had de zoektocht weer gestart toen ik de mustang voorbij zag rijden dacht ik dit wil ik!
Ik kwam toen na wat zoekwerk via het internet terecht bij VS-Import in Dirksland en zij hadden een Mustang 2013 3.7 V6 te koop staan. Ik nam gelijk contact op en tot mijn spijt was de auto al verkocht. Maar hij kon een soortgelijke voor mij zoeken voor de zelfde prijs en de auto stond nog bij hem. Dus ik ging naar Dirksland toe om de auto te bezichtigen en tot mijn verrassing stond daar een zwarte Mustang V8 uit 2011(Ik dacht meteen dit wil ik
Ik dacht altijd dat een Amerikaanse V8 mustang veel verbruikt en dat onderdelen ervoor zoeken een ramp zou zijn. Na gepraat te hebben met de importeur over het verbruikt en onderhoudt werd ik steeds enthousiaster. Verbruik gemiddeld 1:8 en als ik onderdelen nodig heb zijn er genoeg bedrijven in Nederland die ze verkopen en als ik met spoed iets nodig heb dan kan hij het voor mij regelen.
Ik kreeg een week bedenktijd(in diezelfde week had hij al 3 aanbiedingen gekregen) en daarin deed ik onderzoek naar de auto qua kosten en onderhoudt. Na 2 dagen had ik hem al opgebeld dat ik hem neem!.
Eindstand ik rij nu als mijn eerste auto een mustang heb al 2400km erop zitten en kan het nog niet geloven

En nu is het weer tijd om verder aan mijn auto te werken!