Forumlid? Ik stond bij de Mc Donalds met een kraan
Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Het Mustang-gespot-topic!!
Vanmorgen in Gronsveld reed een Nederlandse sterling grey 2015 de A2 op richting Eijsden/Luik. Met striping op de motorkap in zoverre ik kon zien.
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
-
MustangEHV
Die grijze 15 GT was ikCraneman schreef:Zo, de andere Mustang in mijn straat heeft het daglicht ook alweer gezien. Ik zag de II gistermiddag op de oprit staan.
Vanavond toen ik naar huis reed, stond voor de verkeerslichten Burg. Lemmensstraat in Geleen een witte Foxbody en op de Rijksweg tussen Echt en Susteren kwam ik een sterling grey Duitse '15 tegen. De bestuurder stak zijn hand op![]()
Randy
Ik zie hem! Het is die witte met groene strepen, toch?MustangEHV schreef:Dinsdag op de A2 ter hoogte van Best gespot. Was net te laat om een goede foto te maken. Maar hier zullen vast wel mensen zijn die de Muatang herkennen(ondanks de slechte foto)
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- Swordfish79
zachtgele 65 of 66 cabrio op de n322 in de buurt van de oprit naar de a2 bij Zaltbommel
Vanochtend tussen Geleen en Echt een 2015 Rode Duitse GT,
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Aan de spots te zien heb ik het idee dat er ondertussen meer 2015+ modellen in Europa rondrijden dan oudere. 
2005 Mustang GT
Dat gaat zeker de toekomst zijn. Er zijn er al iets van 13.000 verkocht, waarvan pak em beet de helft nu geleverd is.Mitchie schreef:Aan de spots te zien heb ik het idee dat er ondertussen meer 2015+ modellen in Europa rondrijden dan oudere.
Dat idee krijg ik onderhand ook, want tot deze week had ik niet één '15 gespot hier in de buurt en ineens 2 binnen 3 dagen.Mitchie schreef:Aan de spots te zien heb ik het idee dat er ondertussen meer 2015+ modellen in Europa rondrijden dan oudere.
Aha! Komen we ons al tegen. Maar aangezien ik niet voorbereid was op een '15, had ik even bedenktijd nodig welk paard dat nou ook al weer was. Zo vaak zie ik het ook niet in de spiegel. Vandaar mijn trage reactieTim schreef:Die grijze 15 GT was ikCraneman schreef:Zo, de andere Mustang in mijn straat heeft het daglicht ook alweer gezien. Ik zag de II gistermiddag op de oprit staan.
Vanavond toen ik naar huis reed, stond voor de verkeerslichten Burg. Lemmensstraat in Geleen een witte Foxbody en op de Rijksweg tussen Echt en Susteren kwam ik een sterling grey Duitse '15 tegen. De bestuurder stak zijn hand op![]()
Randy
Maar het is wel ff een verschijning zeg!
In Nederland ga je voorlopig nog wel een paar jaar veel meer 2005-2014 modellen zien hoor. Maar in het grootste deel van Europa waar ze niet zuchten onder fiscaal CO2 leed zijn de verhoudingen rap aan het veranderen.
- AstridMustang
Ben gisteren naar de Super Car Sunday op het Assen TT Circuit geweest. Dit evenement is meer voor de exotische auto's. maar ja er waren uiteindelijk 3 Mustangs.
Dat is opzich niet heel bijzonder en niet echt de moeite waard om hier te zeggen, maar 2 van deze Mustangs waren 2015 Shelby gT350 Mustangs!! En ik vond het geweldig om deze hier te zien in Nederland!!
Dat is opzich niet heel bijzonder en niet echt de moeite waard om hier te zeggen, maar 2 van deze Mustangs waren 2015 Shelby gT350 Mustangs!! En ik vond het geweldig om deze hier te zien in Nederland!!
hoe klinken die Shelby's Astrid? moet geweldig zijn!
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Vanmorgen te Utrecht omstreeks 08:20 op de Brailledreef, komende vanaf de Kardinaal de Jongweg, afslaand naar de Loevenhoutsedijk. Windveil Blue 2005-2009 model met twee zwarte strepen.
Zal vanavond eens zien of de dashcam 'm gevat heeft. Dan update ik de post wel met de foto.
edit:

Zal vanavond eens zien of de dashcam 'm gevat heeft. Dan update ik de post wel met de foto.
edit:

Laatst gewijzigd door Neko- op di 17 mei, 2016 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- AstridMustang
Ik heb eentje even gehoord toen die weg reed. klonk wel mooi, maar de auto moest rustig rijden want er liepen allemaal mensen. Ik denk dat ie nog wel meer herrie kon maken dan dat ie toen deed