Volgens mij werken die LED conversie lampen en sequential niet in combinatie met elkaar. Probeer het eerst eens met je standaard harnas zou ik zeggen.Neko- schreef:Achterkant van LED verlichting voorzien.
Kentekenplaatverlichting is nog halogeen. Stekkers zijn niet helemaal jofel, dus dat komt nog.
Het geheel had ik besteld met een seqbuentieel harnas, maar blijkbaar is er toch wat meer aan de kabelboom gedaan om de auto klaar te maken voor Europa. Met het geheel erin werkt er gewoon niets achterop. Dus daar ga ik op een later tijdstip nog even achteraan.
Nu eerst even van het mooie weer genieten.
Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Moderator: Shelby GT-H
Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Laatst gewijzigd door Eric op zo 08 mei, 2016 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Een complete oplossing gekocht die plug-n-play zou zijn. LED lampen in het sequential harnas. Kwestie van inpluggen en klaar. Tenminste... als de lampen volgens het amerikaanse model werken. En ik vermoed eerlijk gezegd dat ze voor de EU wetgeving dus ook aan de achterlichten wat gedaan hebben, waardoor de kit niet de juiste stroom op de juiste draden krijgt.Eric schreef:Volgens mij werken doe LED conversie lampen en sequential niet in combinatie met elkaar. Probeer het eerst eens met je standaard harnas zou ik zeggen.
Dus eerst nakijken hoe de verlichting achter af-fabriek hoort te werken, en dan bepalen waar de verschillen zitten. Dan heb ik twee opties: Lampen weer naar origineel terug brengen (mits de APK keurmeesters daar geen probleem van kunnen maken), waarna het geheel zo te gebruiken zou moeten zijn, of de kit aanpassen zodat het werkt (maar daarvoor heb ik het schema van die kit nodig).
Zoals het nu zit: als de kit ertussen zit, en de clignoteur is vervangen met de bijgeleverde... Dan doen de richtingaanwijzers helemaal niets. Niet op het dashboard, niet voor, niet achter, het is gewoon compleet dood. Dus ik heb de lampen gewoon voor LED vervangen, de kabeltjes van het harnas bij de achterlichten ertussenuit gelaten, en de originele clignoteur teruggezet. Daarmee werkt alles als vanouds, alleen zit er dus nu LED verlichting in. Kan ik in ieder geval doorrijden terwijl ik dit uitzoek
Oh, en wassen/waxen van de auto... hier nog eentje die er een bloedhekel aan heeft
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Neko- schreef:Een complete oplossing gekocht die plug-n-play zou zijn. LED lampen in het sequential harnas. Kwestie van inpluggen en klaar. Tenminste... als de lampen volgens het amerikaanse model werken. En ik vermoed eerlijk gezegd dat ze voor de EU wetgeving dus ook aan de achterlichten wat gedaan hebben, waardoor de kit niet de juiste stroom op de juiste draden krijgt.Eric schreef:Volgens mij werken doe LED conversie lampen en sequential niet in combinatie met elkaar. Probeer het eerst eens met je standaard harnas zou ik zeggen.
Dus eerst nakijken hoe de verlichting achter af-fabriek hoort te werken, en dan bepalen waar de verschillen zitten. Dan heb ik twee opties: Lampen weer naar origineel terug brengen (mits de APK keurmeesters daar geen probleem van kunnen maken - Ik wil namelijk als er wel gedoe komt over de sequentieel lampen wel zo terug kunnen naar origineel), waarna het geheel zo te gebruiken zou moeten zijn, of de kit aanpassen zodat het werkt (maar daarvoor heb ik het schema van die kit nodig).
Zoals het nu zit: als de kit ertussen zit, en de clignoteur is vervangen met de bijgeleverde... Dan doen de richtingaanwijzers helemaal niets. Niet op het dashboard, niet voor, niet achter, het is gewoon compleet dood. Dus ik heb de lampen gewoon voor LED vervangen, de kabeltjes van het harnas bij de achterlichten ertussenuit gelaten, en de originele clignoteur teruggezet. Daarmee werkt alles als vanouds, alleen zit er dus nu LED verlichting in. Kan ik in ieder geval doorrijden terwijl ik dit uitzoek
Oh, en wassen/waxen van de auto... hier nog eentje die er een bloedhekel aan heeftEen hele goede wasstraat (met lappen ipv borstels) in de buurt, met stofzuigmogelijkheden en een poetsstraat. Werkt vooralsnog perfect in mijn ogen
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Een textiele wasstraat heb ik gelukkig ook om de hoek en dat werkt redelijk goed, maar dat is wassen. Poetsen komt daarna pas. Ik heb nu dik 10.000 km gereden in 4 maanden en ben verbaasd hoe smerig de lak alweer was. Maar goed, na 4 ochtenden afzien is het weer redelijk in orde.Neko- schreef:Oh, en wassen/waxen van de auto... hier nog eentje die er een bloedhekel aan heeftEen hele goede wasstraat (met lappen ipv borstels) in de buurt, met stofzuigmogelijkheden en een poetsstraat. Werkt vooralsnog perfect in mijn ogen
Iemand nog een suggestie voor een goede poetsmachine? Ik denk dat ik daar toch maar eens in ga investeren.
Ik heb vorig jaar deze poetsmachine gekocht, is ook veilig voor niet geoefende poetsers (zoals ikEric schreef:
Iemand nog een suggestie voor een goede poetsmachine? Ik denk dat ik daar toch maar eens in ga investeren.
https://www.carclean.nl/product/Polishi ... 0V3_102770
Achteraf gezien had ik die € 10,- voor de borstelwasstraat wel kunnen besparen. Binnen 2 uur was de motorkap alweer geel van het stuifmeel, lagen er boomkrullen op en overal tussen, was er al een grijze roodstaartschijtpapegaai over gevlogen en gebruiken de rupsen hem als glijbaan....
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
- Swordfish79
Ik heb deze aangeschaftWietseH schreef:Ik heb vorig jaar deze poetsmachine gekocht, is ook veilig voor niet geoefende poetsers (zoals ikEric schreef:
Iemand nog een suggestie voor een goede poetsmachine? Ik denk dat ik daar toch maar eens in ga investeren.) omdat hij excentrisch beweegt.
https://www.carclean.nl/product/Polishi ... 0V3_102770
https://www.carclean.nl/product/Meguiar ... 310_103435
ook een excentrische dat is wel zo veilig. Heb er 5" pads en backing plate bij gekocht. 6" heb ik al eens mee gewerkt en dat is mij net even te groot en onhandig. Net zoals de DAP900 ook variabel toerental etc.
In elk geval nooit zo'n ding kopen van de Aldi, Lidl, Formido, Praxis etc. dat is zonde van je geld
Recentelijk de auto weer lekker rijdend gekregen na wat vacuüm problemen. Het enige wat nu nog niet lekker gaat is starten en dan blijven lopen, en blijven lopen bij stilstaan in de vrij. Iemand enig idee? Zou dit makkelijk op te lossen zijn door brandstof toevoer op te schroeven of juist te verminderen?
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Mach-E RWD standard range Technology+
- Swordfish79
Wat bedoel je met blijven lopen in vrij?
bij koude motor of bij warme motor?
de brandstoftoevoer is volgens mij niet aan te passen als je mustang voorzien is van een mechanische benzine pomp.
Ik denk dat je het moet gaan zoeken in afstellingen etc. Denk aan cold fast Idle, Hot fast Idle en de choke etc.
Je hebt een 2V lees ik. Is dat een motorcraft of iets anders?
Mogelijk is dit nog origineel en gewoon versleten.?
bij koude motor of bij warme motor?
de brandstoftoevoer is volgens mij niet aan te passen als je mustang voorzien is van een mechanische benzine pomp.
Ik denk dat je het moet gaan zoeken in afstellingen etc. Denk aan cold fast Idle, Hot fast Idle en de choke etc.
Je hebt een 2V lees ik. Is dat een motorcraft of iets anders?
Mogelijk is dit nog origineel en gewoon versleten.?
Craneman schreef:Achteraf gezien had ik die € 10,- voor de borstelwasstraat wel kunnen besparen. Binnen 2 uur was de motorkap alweer geel van het stuifmeel, lagen er boomkrullen op en overal tussen, was er al een grijze roodstaartschijtpapegaai over gevlogen en gebruiken de rupsen hem als glijbaan....
Ik had dus ook mijn auto gewassen en het zit nu helemaal vol met dat stuifmeel inderdaad, moest zelfs de wissers aandoen... verschrikkelijke troep is dat.
Ford Mustang 2006 GT v8 4.6 L / Silver pony
Gr Mike
Gr Mike
Meestal is het iets opdraaien van de "fast idle adjustment screw" voldoende om de motor voldoende sneller stationair te doen lopen.TedVlemmings schreef:Recentelijk de auto weer lekker rijdend gekregen na wat vacuüm problemen. Het enige wat nu nog niet lekker gaat is starten en dan blijven lopen, en blijven lopen bij stilstaan in de vrij. Iemand enig idee? Zou dit makkelijk op te lossen zijn door brandstof toevoer op te schroeven of juist te verminderen?

Blijven de problemen dan nog steeds bestaan, dan is hier een handig walk thru diagram.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Ja, een keertje wisser erover en hele stofwolken trekken op...maar goed dat ik de Drive Inn in Roermond vanavond heb overgeslagen. Het is momenteel geen plaatje 
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
- Petertje60
Kapot sensortje laten vervangen door een gewoon ventiel. Dacht dat ik een lekke band had, maar bleek ventiel te zijn.
Vervangende sensortjes zullen morgen wel op de mat liggen.
- Petertje60
Alsof de duvel ermee speelt. Vandaag sensortjes op de mat.Petertje60 schreef:Kapot sensortje laten vervangen door een gewoon ventiel. Dacht dat ik een lekke band had, maar bleek ventiel te zijn.
Gisteren naar Pyt Jaarsma gereden voor de APK.
Zonder enige problemen door de keuring 
En daar een prachtige 2015 ecoboost Roush stage 1 kunnen bekijken ! Hij was trouwens al verkocht.....iemand van hier ?

En daar een prachtige 2015 ecoboost Roush stage 1 kunnen bekijken ! Hij was trouwens al verkocht.....iemand van hier ?

Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !