gezocht foto's van demontage/montage fastback 66

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
mustangArt

gezocht foto's van demontage/montage fastback 66

Bericht door mustangArt »

nu auto terug is van de spuiter kan ik beginnen met opbouw van m'n 66 fastback, daar ik de auto in een toestand van complete demontage gekocht had ben ik nu aan het puzzelen wat en waar en hoe de onderdelen weer op z'n plaats horen te komen.
Bij mijn vorige project met een andere auto die ik wel zelf gedemonteerd had ,had ik veel fotos gemaakt waar ik later veel gemak van had.
Om de montage weer iets gemakkelijker te maken zoek ik fotos van mensen die zo slim/handig geweest zijn om alles op foto te zetten
Ik heb al wel de shopmanual en nog wat boeken met tekeningen maar foto's zeggen vaak nog het meest en hoop ik dat er mensen zijn die wat fotos voor me hebben , denk dat ook van een 65 fastback zeer bruikbaar zullen zijn
Ik zal binnenkort op project forum een thread maken met fotos van wat ik tot nu toe al gedaan heb en toekomstige vorderingen.

Arthur

Afbeelding
robbert.b.

Re: gezocht foto's van demontage/montage fastback 66

Bericht door robbert.b. »

Wat voor foto's ben je specifiek naar op zoek? Ik heb aardig wat foto's.
Life is great when driving real American muscle....
mustang66coupe

Bericht door mustang66coupe »

Ik zou gewoon hier plaatsen wat je niet weet wat waar hoort. Zoveel verschil tussen een fastback en coupe is er niet. En wat anders is is dan eigenlijk meestal vrij duidelijk.
66 coupe aut. V8 in progress
mustangArt

Bericht door mustangArt »

op moment niet opzoek naar iets speciaals.. maar meer te zien hoe, wat ,waar hoort te zitten, het is af en toe even puzzelen. soms ook simpele dingen zoals moet er een ring tussen of welke boutjes/schroefjes zijn er gebruikt. ook al enkele keren iets weer moeten demonteren omdat er nog een onderdeel tussen geplaatst moest worden.
ik heb inmiddels wel een paar onderdelen waarvan ik nog geen idee heb waar ze zouden horen te zitten. ik zal dus wel wat fotos van die onderdelen plaatsen , iemand zal ze vast wel ergens weten te plaatsen :)

maar ik moet zeggen dat tot nu toe het eigenlijk nog niet tegenvalt om de puzzelstukjes op z'n plaats te krijgen :D

arthur
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”