Hallo Ford liefhebbers

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Mustangflip

Re: Hallo Ford liefhebbers

Bericht door Mustangflip »

Feverkie schreef:
Altijd de V8 kopen. Als je een V6 wilt kan je net zo goed een BMW kopen is mijn mening. :oops:/
Maken we er Audi van ok?
Wat is er verkeerd met een V6? volgens mij niks, vooral als je voor een cruiser gaat en niet voor een racer.

Ik hou van Audi en rij met één en toch koos ik geen V6 versie en wel voor een V6 Mustang als 2e wagen, hou zou dat toch komen...?
Ik zeg niet dat er iets verkeerd is aan een V6, dat maak jij ervan. Heb zelf een Audi V6 gehad en was niks mis mee . Ik zeg alleen dat je als je toch een Mustang koopt dan in mijn ogen beter een V8 kan kopen omdat je die niet zo snel in een Europese of Aziatische auto tegenkomt en een V6 wel. Bovendien is het geluid altijd mooier en de fun-factor vaak hoger.

Groet Flip
-Mustang Mach 1 1969 V8 429

Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
twan

Bericht door twan »

Ik lees en hoor wel eens geluiden over het verbruik van een V8 en V6, over een V6 kan ik niet oordelen maar over een (mijn) V8 wel en dat ligt erg aan je rechtervoet, maar houd ik me aan de verkeersregels en rijd ik een afstand van zon 100 km dan verbruikt hij gewoon 1 op 10 word de voet wat uh zwaarder en rijd je kleine stukjes dan kan je naar de 1 op 6,5 1 op 7 gaan.
Maar waarom koop je een V8 (als je budget het toelaat)........om dat geluid...echt waanzinnig en zo verslavend :D :D
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

twan schreef: Maar waarom koop je een V8 (als je budget het toelaat)........om dat geluid...echt waanzinnig en zo verslavend :D :D
En als ze je vragen: "Wat ligt er in ???", kan je rustig zeggen: "Een V8". :ok:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Petertje60

Bericht door Petertje60 »

Mijn (3 1/2 jaar oude) V6:
- was goedkoper in aanschaf dan een V8 (o.a. door lagere BPM)
- is toch redelijk wat zuiniger dan een V8 (zeker bij dezelfde rijstijl)
- heeft nog steeds dik 300pk, wat voor mij meer dan genoeg is
- klinkt ook prachtig als je 'm de sporen geeft

Maar een V8:
- klinkt toch net even anders
- hoort nu eenmaal bij een Mustang
- heeft een zwikkie meer vermogen en koppel aan boord

Persoonlijke mening en feiten...

Succes met je keuze!
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

flaqo schreef:Scheelt dat zo weinig vergeleken met een v8 ? dacht dat er wel aardig wat verschil inzat. :roll:
Neuh niet echt. Het scheelt wel iets, maar het verschil naar de EcoBoost is veel groter.
Jiggy
Donateur 2014

Bericht door Jiggy »

Welkom Firefighter!

V6...ecoboost, ik vind het allemaal leuk meer niet in een mustang. Het is een beetje 'net niet'.
Kwa verbruik snap ik t ook niet, een v6 scheelt echt niet veel met een v8, koop dan een lichte auto met een kleine motor en geen mustang.

Maargoed, datzelfde heb ik ook bij mensen die Shelby logo's, striping en emblemen op auto's plakken die het niet zijn, GT logo's op een v6 plakken etc. ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Ik vind een modernere gt500 ook geen echte Shelby, dus misschien ben ik een beetje vreemd :)

Ik zou zeggen rij eens in beiden, ik weet wel wat je dan kiest als t budget toereikend is
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Petertje60

Bericht door Petertje60 »

Wat wel belangrijk is met het maken van de keuze is dat je beseft dat het voor een deel een keuze is die je op feiten kunt baseren en voor een deel gevormd wordt uit de emotionele beleving.

Maak een lijstje wat belangrijk voor je is.

Een heel belangrijk aspect voor mij was mijn grondige hekel aan het gezeik over CO2 uitstoot van auto's en dat ik daarom zo min mogelijk geld kwijt wil zijn aan de debiele belasting op dit gebied.
Het belang van de verschillende aspecten is voor iedereen anders. Kijk daar goed naar voor jezelf. Dat maakt de keuze uiteindelijke een stuk gemakkelijker.

Over smaak valt niet te twisten, feiten zijn feiten.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”