Te koop: Zeer mooie Ford Mustang 4.0 V6 Convertible, 2006 - VERKOCHT!!

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

harrie08
Contacteer:

Te koop: Zeer mooie Ford Mustang 4.0 V6 Convertible, 2006 - VERKOCHT!!

Bericht door harrie08 »

Te koop mijn zeer mooie, zwarte Ford Mustang Convertible, 4.0 V6, van juni 2006 met zeer weinig kilometers: 89.800 (55.774 miles).
Dit is een 4.0 V6, automaat met +/- 230pk Premium uitvoering met zwarte leren bekleding, Airco, 6 disc multiplayer (Shaker 500 systeem) ABS, Airbags etc.

De wagen is voorzien van heel veel extra’s en accessoires. Te veel om op te noemen, maar zie de foto’s. In de eerste plaats de prachtige 18 inch Bullit wheels (uit 2013) van American Muscle met 265 banden achter en 225 banden voor. Daarnaast striping, Shelby grill, louvres, motorkap hood etc. Het meeste is kwaliteitsspul van American Muscle. Tevens een performance Air Intake met Diablo chip tune set. Hiermee kan je de elektronica zelf instellen, en is al meteen goed voor zo’n 15pk extra, maar daar is meer uit te halen. Het kastje krijg je erbij.

Op 54000 mile heeft hij nog een grote beurt gehad.
December 2015 nieuwe accu.
APK tot 8-8-2016. Op het apk rapport staat een aanbeveling om op termijn de fuseerkogels te vervangen. Ik heb reeds nieuwe (van American Muscle) liggen en die krijg er ook bij.

Alles werkt prima en het is een heerlijke wagen om lekker te cruisen en af en toe gas te geven….
Ik heb de wagen zelf in 2012 in USA gekocht (op 50800 miles). Het Carfax rapport (gehele historie) is aanwezig (incl. alle andere documentatie). In 2013 hebben we deze wagen in Nederland geïmporteerd. RDW goedkeur (en NL kenteken) is ook aanwezig. Hiervoor is hij lichtelijk omgebouwd (mistlamp ipv achteruitrijlicht, spiegels met knippers). Tevens is er een Klasse 3 alarm ingebouwd. De wagen staat altijd binnen.
Ik heb nog een doos met diverse nieuwe verbruiks onderdelen, oa olie filters, bougies, etc. Ook nog een aantal originele onderdelen. Dit krijg je er ook allemaal bij!

September 2015 is deze wagen getaxeerd, en in zeer goede staat bevonden, op EUR 17,500. Rapport is ter inzage beschikbaar.
Vraagprijs EUR 14,900.
Graag even bellen als je interesse hebt.
Harrie: 06-12940699

Hieronder de link naar de foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 355f0586f7
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”