Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Mack
Super User

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Mack »

Volgens de Wegenwacht-meneer waren het niet de originele draden. Dat zei hij meteen.

De kap is ooit vernieuwd, misschien toen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
dolphin

Bericht door dolphin »

Vandaag niet aan de Mustang gewerkt, maar de velgen gespoten voor mijn zoon Ronald, nog 2 maandjes en hij mag zelfstandig op pad ( rijbewijs gehaal met 17 jaar).
Velgen eerst zwart gespoten, daarna de buitenrand rood en ingevuld met Black/chrome zilver, naar buiten toe steeds transparanter naar het zwart.
Design een beetje afgekeken van de Mc.laren kleuren van een jaar of 5 geleden.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dolphin op za 21 nov, 2015 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mustang Coupe 1966 V8 289 A code. Restauratieproces, klik op de link viewtopic.php?f=87&t=26657#p326798

Ford Model A Pheaton Deluxe 2drs. 180A body, bj. 1931, klik op de link viewtopic.php?f=13&t=28114
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

dolphin schreef:Vandaag niet aan de Mustang gewerkt, maar de velgen gespoten voor mijn zoon Ronald, nog 2 maandjes en hij mag zelfstandig op pad ( rijbewijs gehaal met 17 jaar).
Velgen eerst zwart gespoten, daarna de buitenrand rood en ingevuld met Black/chrome zilver) Design een beetje afgekeken
van de Mc.laren kleuren van een jaar of 5 geleden.
Ik zat even te spieken in de rest van je foto's: mooi modelbaantje is dat!!!! :D
Erwin

1966 convertible
dolphin

Bericht door dolphin »

Dakloos schreef:
dolphin schreef:Vandaag niet aan de Mustang gewerkt, maar de velgen gespoten voor mijn zoon Ronald, nog 2 maandjes en hij mag zelfstandig op pad ( rijbewijs gehaal met 17 jaar).
Velgen eerst zwart gespoten, daarna de buitenrand rood en ingevuld met Black/chrome zilver) Design een beetje afgekeken
van de Mc.laren kleuren van een jaar of 5 geleden.
Ik zat even te spieken in de rest van je foto's: mooi modelbaantje is dat!!!! :D
Ja, ik mag graag hobbyen, stilzitten is niets voor mij :mrgreen: vr gr Arie
Mustang Coupe 1966 V8 289 A code. Restauratieproces, klik op de link viewtopic.php?f=87&t=26657#p326798

Ford Model A Pheaton Deluxe 2drs. 180A body, bj. 1931, klik op de link viewtopic.php?f=13&t=28114
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

dolphin schreef: Ja, ik mag graag hobbyen, stilzitten is niets voor mij :mrgreen: vr gr Arie
Heel wat jaren geleden was ik helemaal into the trains....ken nu nog bijna alle Marklin nummers tot half jaren tachtig uit mijn hoofd :wink:
Erwin

1966 convertible
dolphin

Bericht door dolphin »

Ha ha, die afwijking ken ik :mrgreen: Ik heb even een link naar de baanbouw toegevoegd, wellicht wordt je weer gepakt door het virus :lol: . Mvg Arie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=14845.0

Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

dolphin schreef:Ha ha, die afwijking ken ik :mrgreen: Ik heb even een link naar de baanbouw toegevoegd, wellicht wordt je weer gepakt door het virus :lol: . Mvg Arie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=14845.0
Toch maar even reageren hierop, want nu ben ik al 3 kwartier afgeleid door een prachtige modelbaan :lol:
Ze zeggen dan wel dat Duitsland de meeste modelbouwers herbergt, maar in mijn ogen zit Nederland er niet ver naast. Bij mij is het ook begonnen met de electrische trein, zij het Fleischmann. Maar met alleen een trein ben je er niet.
Zo kwamen er Pola huisjes bij en uiteindelijk ook kibri vrachtwagens en bouwmachines, maar die vond ik te priegelig :?

Zodoende overgestapt op bouwmachines, zwaar transport en kranen in 1:50; na de overname van mijn werkgever Convoi door Mammoet bijna de gehele collectie gefaseerd verkocht en 1:1 vervangen door Mammoet-exemplaren om die de afgelopen 3 jaar weer in zijn geheel te verkopen ten bate van een echte Mustang.

En nu de Mustang binnen is en ik nog 1 zware mining shovel had......steekt het virus weer de kop op en wil ik evt nog een mijnbouw-diorama bouwen. Alweer 4 zeer zware mijnbouw-modellen in 1:50 in mijn bezit, gisteravond nog eentje bemachtigd op Mp en nog een paar op het verlanglijstje.

Eenmaal modelbouwbloed....kom je er niet snel meer vanaf. (de vitrinekasten die eerst vol stonden met kranen en zwaar transport zijn inmiddels gevuld met precies 40 1:18 Mustangs, uitsluitend vanaf '05. Maar de mining machines wegen per stuk al gauw 5 kg of meer en die vertrouw ik niet toe aan die glazen schapjes)
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
dolphin

Bericht door dolphin »

Herkenbaar Craneman. Ook hier is de hobby al enkele keren verkocht, zowel in HO als N schaal, daarna sleepboten gebouwd, weer verkocht en uiteindelijk toch weer een modelbaan gaan bouwen. De Mustang was min of meer per ongelijk ( zie begin van mijn topic). De A Ford dichter bij mijzelf ( zie de modelbaan ook in de jaren 30). Maar mijn zoon is helemaal gek van de Mustang dus die houden we voor rally's en toertochten, er zit trouwens veel te veel tijd en centjes is om weg te doen. Ik hou ook al jaren een aquarium bij, ben ik dit jaar zelfs 7e van Nederland mee geworden :mrgreen: .

vr gr Arie

NB Wellicht leuk voor de forumbeheerder, vaak zie je op andere forums een Topic met "andere hobby's van deelnemers", komen vaak verrassende dingen uit!

aart

Bericht door aart »

Ook hier met veel plezier begonnen met het lezen van het verslag van de treinbaan, indrukwekkend en proffesioneel aangepakt, petje af.
Zelf net begonnen met de bouw van een zeesleper, inmiddels de derde in mijn carrière als modelbouwer,
Inderdaad leuk om te ontdekken dat er meerdere mensen dezelfde hobby's hebben :ok:

Groet Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Jasper

Bericht door Jasper »

dolphin schreef:NB Wellicht leuk voor de forumbeheerder, vaak zie je op andere forums een Topic met "andere hobby's van deelnemers", komen vaak verrassende dingen uit!

U vraagt, ik vind. :D Die was er dus al kon ik me herinneren.''

http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=7&t= ... ilit=hobby

Jasper
1965 mustang fastback, 289 2v Prairie bronze. (sold 28-08-2014)
1967 mustang coupe, 289 4v midnight blue.
dolphin

Bericht door dolphin »

Jasper schreef:
dolphin schreef:NB Wellicht leuk voor de forumbeheerder, vaak zie je op andere forums een Topic met "andere hobby's van deelnemers", komen vaak verrassende dingen uit!

U vraagt, ik vind. :D Die was er dus al kon ik me herinneren.''

http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=7&t= ... ilit=hobby

Jasper
Dank je Jasper, ik zie meteen al een paar leuke hobby's voorbijkomen. Zal mijn "andere" hobby's binnenkort toevoegen.

vr gr Arie

philip

Bericht door philip »

Velgen eerst zwart gespoten, daarna de buitenrand rood en ingevuld met Black/chrome zilver, naar buiten toe steeds transparanter naar het zwart.
Design een beetje afgekeken van de Mc.laren kleuren van een jaar of 5 geleden.

Afbeelding

Afbeelding
Echt knap gedaan. Moet een hele klus geweest zijn om dat af te plakken. Geen schrik dat de verf beschadigd wordt bij een bandenwissel?
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
chrisrombouts
Donateur 2014

Bericht door chrisrombouts »

Als mede modelbouwer moet ik dan ook maar even reageren ! :lol:
Misschien toch wel een goed idee om een topic aan te maken over onze andere hobbies !
Hier 2 plaatjes van mijn model laker van 1,67 m.

Afbeelding

Afbeelding

En hier in zijn element:

Afbeelding
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
chrisrombouts
Donateur 2014

Bericht door chrisrombouts »

Oeps zie net dat die topic al bestaat !! :oops:
Dan staat dit dus eigenlijk helemaal op het verkeerde plek ! :roll:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

zit u wel bij de goeie opticien? :mrgreen:

Wel zonde van de ruimte zo'n grote boot. Kijk eens hoeveel mustangs daar kunnen staan....
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”