Goedemorgen
Ik ben de trommels van mijn achteras aan het vervangen voor schijven. Nu een vraag ik heb een disk brake conversion kit gekocht en ben deze aan het monteren, Kan iemand mij vertellen wat er nu in de plaats van de plaat waar de trommel rem tegen aan zit ( waar de rembeslag enz aan zit) moet komen.
Gr Ralf
disc brake conversion kit
Moderator: Shelby GT-H
-
silverhorse
Re: disc brake conversion kit
Of er komt een stofplaat te zitten welke bij je set is meegeleverd of er komt helemaal niets te zitten.
Michel.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Ligt inderdaad geheel aan de kit. Ik heb achter geen stofplaat, nu ik er aan denk... voor ook niet.
-
silverhorse
Ben er al achter gekomen wat het is, heb filmje op you tube gekeken. Kit zit er al op.
Bij deze kit horen eigenlijk stof platen te zitten maar waren er niet bij geleverd.
Heb wel nog en paar nieuwe stofkappen voor voren liggen dus als iemand interesse heeft?????
Gr Ralf
Bij deze kit horen eigenlijk stof platen te zitten maar waren er niet bij geleverd.
Heb wel nog en paar nieuwe stofkappen voor voren liggen dus als iemand interesse heeft?????
Gr Ralf
- Big_fun_58
Hoi Ralfsilverhorse schreef:Ben er al achter gekomen wat het is, heb filmje op you tube gekeken. Kit zit er al op.
Gr Ralf
wat moet je voor dat setje hebben dan?
Gr Jan
It's the M@DM@N.......... #>B-)
-
silverhorse
Hoi Jan
Normaal kost dat setje € 110,00 voor de helft mag je deze hebben excl verzenden.
Gr Ralf
Normaal kost dat setje € 110,00 voor de helft mag je deze hebben excl verzenden.
Gr Ralf