Je bedoelt die gaten rondom er in?mustang66coupe schreef:Klinkt goed hoor Tonie
ik zou er ook voor kiezen om dan niet die originele gaten er in te snijden waar de kartonnen versie aan hangt.
Tonie
Moderator: Shelby GT-H
Je bedoelt die gaten rondom er in?mustang66coupe schreef:Klinkt goed hoor Tonie
Ja dat bedoelde ik Tonie.66hipowannebee schreef:Je bedoelt die gaten rondom er in?mustang66coupe schreef:Klinkt goed hoor Tonie
ik zou er ook voor kiezen om dan niet die originele gaten er in te snijden waar de kartonnen versie aan hangt.
Tonie
bij de 65'r niet dat is gewoon de bank er uit pakken en dan monteren.1967coupe schreef:Is het niet makkelijker om hem vanuit de kofferbak ertegenaan te plaatsen? Of zeg ik nu iets doms?
De 69 heeft een hele andere vorm,mijn versie is voorlopig alleen voor de 64,5 t/m de 68Pseudoniem schreef:Hey,
Afhankelijk van de prijs en de montage mogelijkheden heb ik wellicht interesse voor mijn 1969 coupe.
Groeten Rick

Hoeft niet persee hoor Peter,maar bedankt voor je aanbodDieselhead schreef:ziet er goed uit.. moet ik die van mij er nog uit halen?
'65-'68 Coupé gekocht Niels ?Ghost Rider schreef:Ik heb interesse, maar zou hier graag een verstevigd kruis in zien als ik de keuze had.