Gespot, Twan en zijn zwarte SGT in onze lokale 2-mans mini meet
Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
- Jiggy
- Donateur 2014
Re: Het Mustang-gespot-topic!!
Yes, ik ben m voor

2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
ja was gezellig de 2007 black and white Shelby GT's bij elkaar,mooi plaatje
Voor herhaling vatbaar!!
Voor herhaling vatbaar!!
Dat was ik in mijn 67 Fastbackmustangmicha65 schreef:Zojuist op de A2 bij Nieuwegein Zuid richting Utrecht deze rode early fastback (komt t over?). Ziet er altijd fantastisch uit als je zo'n prachtige verschijning op de weg ziet, ook in t donker. Stak nog ff m'n duim op, maar realiseerde me dat ik niet in m'n Mustang reed (maar elektrisch). Iemand van hier?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Mag ik de eigenaar van de zilvergrijze 05+ kenteken beginnend met 73- bedanken voor het kippenvelmomentje in Bergschenhoek?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Groet, Jordi
- Jiggy
- Donateur 2014
Zwarte s197 Mustang GT in Terheijden gespot op de parkeerplaats van een eettentje. Iemand van hier?
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
-
Pseudoniem
Net gespot een cream kleurige mustang die de Blaricum bijvanck in reed. Gok 1 uit 1966
Mustang Coupe 1969 | 351-2V | Aztec Aqua
Ik had dat vrijdag ook. Kwam net terug van de wandeling met mijn hond en hoorde en zag mijn vrouw net uit de straat rijden. Dan heb je toch zoiets van " wat klinkt dat bangelijk en hoe waanzinnig ziet dat eruit ". Dat delete meteen het gewoontegevoel en laat je eraan herinneren hoe megacool het is dat je bezitter bent van een mustang.Mitchie schreef:Ik vind het zelf ook tof om de eigen mustang voorbij te zien komen. Het klinkt toch buiten heel anders zo v8
Vanmiddag op de parkeerplaats van de Gamma in Echt onder andere deze Boss gespot. Er waren rond de 70 USA cars bijeen voor een toerrit als seizoensafsluiter van Drive-Inn Roermond. Veel Duitsers en ook een aantal Belgen. In totaal een stuk of 15 Mustangs.

Randy

Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Kwijl, kwijl, zo'n groene Boss blijft een droom
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Jaja, maar minister Kwiebes hoopt dat velen die deze droom hebben, hem ook waarmaken 
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
- AstridMustang
Ik weet wie dat is, ik weet wie dat is
En daar zit een heel grappig verhaal achter. De eigenaar van deze prachtige auto was ook op de Mustang Valley. De eigenaar verwees mij door naar Dhr. Peter Lettinga. Deze Peter reed rondjes op het circuit van Zandvoort met een witte Ford Mustang met een aparte kleur strepen. Op deze auto staat het logo van Lek imports(als ik het zo goed zeg!!) En deze mensen hebben de Ford Mustang hier in de buurt een paar mods gegeven. Deze prachtige mooie donker rode Mustang zag ik laatste zaterdag ook weer. Ik liep de Joy uit in Roden en ik kijk en sloeg een gil, want daar reed de droom auto langs. Dat daarbij gezegt maakte die heel veel heerlijk lawaai
En daar zit een heel grappig verhaal achter. De eigenaar van deze prachtige auto was ook op de Mustang Valley. De eigenaar verwees mij door naar Dhr. Peter Lettinga. Deze Peter reed rondjes op het circuit van Zandvoort met een witte Ford Mustang met een aparte kleur strepen. Op deze auto staat het logo van Lek imports(als ik het zo goed zeg!!) En deze mensen hebben de Ford Mustang hier in de buurt een paar mods gegeven. Deze prachtige mooie donker rode Mustang zag ik laatste zaterdag ook weer. Ik liep de Joy uit in Roden en ik kijk en sloeg een gil, want daar reed de droom auto langs. Dat daarbij gezegt maakte die heel veel heerlijk lawaai
Naar mijn weten staat de groene Boss nog niet op nederlans kenteken, was deze geen Duitser ?
- AstridMustang
Deze auto is inderdaad van een Duitser, sorry had ik even moeten zeggen. Ik volg een groep op Facebook. Show us your Mustang. en daar stond ie op. ik reageren. zo zijn we in contact gekomen 
Die boss van Peter Lettinga staat wel te koop, dus Astrid!!
Gisteravond dezelfde mustang gespot, Met een zwart convertible dak en gen5 tail lightsRams schreef: Ik heb vandaag deze ook nog gespot bij Purmerend
). Iemand van hier?