UPDATE: help, bouten afgebroken!

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

Big_fun_58

Re: UPDATE: help, bouten afgebroken!

Bericht door Big_fun_58 »

Dakloos schreef:Bij een Edelbrock dubbele ketting wordt het aangeraden om deze oil slinger weg te laten omdat deze anders (zoals bij mij) tegen de timingcover aanzit.
Zegt hij ergens dat hij er ook een Edelbrock ketting op gaat zetten? Nee dus. Dat betekent dat de oilslinger gewoon kan blijven zitten.
Als je wat post dan a.u.b. zinnige informatie.
Als we willen weten wat er op jouw auto zit dan sturen we wel een PB (of maak je eigen post daarover...).
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Big_fun_58 schreef:
Dakloos schreef:Bij een Edelbrock dubbele ketting wordt het aangeraden om deze oil slinger weg te laten omdat deze anders (zoals bij mij) tegen de timingcover aanzit.
Zegt hij ergens dat hij er ook een Edelbrock ketting op gaat zetten? Nee dus. Dat betekent dat de oilslinger gewoon kan blijven zitten.
Als je wat post dan a.u.b. zinnige informatie.
Als we willen weten wat er op jouw auto zit dan sturen we wel een PB (of maak je eigen post daarover...).
Ik kan het ook niet gauw goed doen bij je he?
Erwin

1966 convertible
Big_fun_58

Op deze manier niet, nee.
Je zet genoeg bruikbare informatie erop (waarvoor onze dank) maar als je onzin erop zet dan reageer ik. Het is niet persoonlijk, dat doe ik ook bij anderen.
(en dan had ik het nog niet eens gehad over het feit dat de oil-slinger niet tegen het huis aan gaat lopen als je een Edelbrock ketting monteert maar dat deze tegen de bredere ketting komt te zitten (dat is de echte reden om hem weg te laten) :-)
Laatst gewijzigd door Big_fun_58 op ma 29 sep, 2014 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Big_fun_58 schreef: Je zet genoeg bruikbare informatie erop (waarvoor onze dank) maar als je onzin erop zet dan reageer ik. Het is niet persoonlijk, dat doe ik ook bij anderen.
Als je op elke "onzin" op dit forum moet reageren heb je daar bijna een dagtaak aan :P . Doe vooral je best!
Erwin

1966 convertible
Big_fun_58

Dakloos schreef: :P . Doe vooral je best!
Ik ben goed bezig toch? :D :D
Plaats reactie

Terug naar “Project 1964 – 1973”