Op weg naar mijn huisdeur kwam de eigenaar die op bezoek was bij buren een paar deuren verder naar buiten en na een kort praatje bleek dat de Mustang te koop staat. Dus ben je op zoek naar een originele Bullitt uitvoering zie dan: http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/ford-u ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Vanmorgen stond deze hier op de parkeerplaats van DSME Okpo Zuid Korea. Het leuke is dat hij meteen lekker opvalt tussen alle Hyundai's Kia's en Chevrolets . Op het moment van de foto was de parkeerplaats al wat meer leeggeraakt zodat ik er dus een knap plaatje van kon schieten.
Iemnd van hier?
Groet Flip
-Mustang Mach 1 1969 V8 429
Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Weliswaar geen Mustang, maar zo'n prachtige Ford wil ik jullie toch niet onthouden. Een zeer mooie 1954 Ford Crestline "skyliner" (skyliner verwijst naar het bijzondere glazen dak)
1970 Saab Sonett 3
2002 Mustang GT
1969 Dodge D100 (daily driver)
1950 Nash Ambassador
1995 BMW 328i trackday auto
1968 Chrysler New Yorker
mustang1995GT schreef:Weliswaar geen Mustang, maar zo'n prachtige Ford wil ik jullie toch niet onthouden. Een zeer mooie 1954 Ford Crestline "skyliner" (skyliner verwijst naar het bijzondere glazen dak)
mustang1995GT schreef:Weliswaar geen Mustang, maar zo'n prachtige Ford wil ik jullie toch niet onthouden. Een zeer mooie 1954 Ford Crestline "skyliner" (skyliner verwijst naar het bijzondere glazen dak)
Is een plexiglas dak, maar wat een beauty!!
gr
Zou ook goed kunnen, heb er niet op getikt om te voelen waarvan het gemaakt is, zal ik morgen eens doen. Kon er iig doorheen kijken
1970 Saab Sonett 3
2002 Mustang GT
1950 Nash Ambassador
1968 Chrysler New Yorker
Net om 08:07 bij de A20/Sint Franciscusplein een zwarte GT 05+ kenteken beginnend met 80-
Somebody? Zo vaak zie ik namelijk geen Mustangs in de regio...
Vandaag nog even de laatste werkjes aan de race Mustangs gedaan voor zondag, altijd leuk voor de foto. Helaas zal de zwarte Mustang op de achtergrond het niet mee kunnen maken, komt niet op tijd de weg weer op....
1970 Saab Sonett 3
2002 Mustang GT
1950 Nash Ambassador
1968 Chrysler New Yorker
Jordielf schreef:Net om 08:07 bij de A20/Sint Franciscusplein een zwarte GT 05+ kenteken beginnend met 80-
Somebody? Zo vaak zie ik namelijk geen Mustangs in de regio...