Nieuw hier

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

renzo

Re: Nieuw hier

Bericht door renzo »

Afgelopen zaterdag heb ik deze Mustang in het echt mogen bekijken.
Hij is nog veel mooier dan de foto's laten zien. Ik heb al veel Mustangs gezien, maar deze behoort toch wel tot een van de betere gerestaureerde Mustangs.

Natuurlijk je vindt altijd wel iets dat niet origineel is of dat je anders had gedaan, maar dat is bij de meeste Mustangs wel het geval.

In Ieder geval succes met de verkoop.
P.s. Laat ons niet te lang wachten op de foto's van de onderkant en van de wielkuipen, want dat ziet er super uit!!!

Grtz, Renzo.
-'65 Ranchero C-code. Ice Blue metallic.
-'71 Dodge Challenger Coupe. Medium Green metallic.
Diante

Bericht door Diante »

Thanks! :P

Het uitlijnen wordt waarschijnlijk volgende week, want de benzinetank lekt, hoop het aankomend weekend op te lossen.
Zodra hij voor het uitlijnen of bij de APK op de brug staat, maar ik wat mooie foto's van de onderkant.

Heeft iemand misschien ook gegevens voor het uitlijnen?
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Caster 0-2 graden. Met p/s en radiaalbanden zou ik voor minimaal 2 graden gaan.
Camber 0-1 graden
Toespoor 1/4"

Maarre.....je heb toch wel iets van een werkplaatshandboek waar dit ook instaat?
Erwin

1966 convertible
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Dakloos schreef:Caster 0-2 graden. Met p/s en radiaalbanden zou ik voor minimaal 2 graden gaan.
Camber 0-1 graden
Toespoor 1/4"

Maarre.....je heb toch wel iets van een werkplaatshandboek waar dit ook instaat?

En als je een Shelby drop hebt ? Blijven die waarden dan ook hetzelfde ?
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Tweety schreef:
Dakloos schreef:Caster 0-2 graden. Met p/s en radiaalbanden zou ik voor minimaal 2 graden gaan.
Camber 0-1 graden
Toespoor 1/4"

En als je een Shelby drop hebt ? Blijven die waarden dan ook hetzelfde ?
Ik wilde het onderstaande antwoord eigenlijk ook als antwoord op de uitlijnvraag geven maar dacht laat ik me eens van de goede kant zien. Hier dan een antwoord van mijn slechte kant:

GOOGLE !

De Shelby drop wordt al zo lang toegepast en er is al zo veel over geschreven dat er vast wel iets ZELF te vinden is.

Nu zal ik wel het halve forum over me heen krijgen met mijn "botte" antwoord".....so be it!
Erwin

1966 convertible
Ammy

Bericht door Ammy »

Ik ben een beetje laat maar welkom hier, wat een pracht wagen zal wel moeilijk zijn om die zomaar weer naar een nieuw baasje te laten gaan na al dat bloed zweet en tranen die er in zijn gegaan.

Maar als ik een cabrio zou zoeken wist ik het wel! Ben helemaal gek van al die aparte kleurtjes en dit leurtje is te gek! Succes met de verkoop =)
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Diante

Bericht door Diante »

Bedankt voor de uitlijn info!

Thanks, beter laat dan nooit! :wink:
Het inderdaad niet makkelijk om de Mustang te verkopen, hij is zo mooi geworden, mooier dan verwacht.
Als ik hem had kunnen houden dan was ik er toch niet meer mee gaan rijden, zou hem in showroom conditie willen houden.

Alvast een paar foto's van de onderkant, betere komen nog...

Afbeelding

Afbeelding

De trommelrem aan deze kant moet nog gepoedercoat worden, die is nu nog roestig en hier een daar moeten nog wat moeren opgeknapt worden.

Afbeelding

Moet de gehele onderkant nog wat beter schoon poetsen, maar alles glimt er op los. :P

J.C.
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Diante schreef: De prijzen die ik voorbij zie komen gaan toch al gauw richting de 50.000,- euro op voor een Mustang in perfecte concoursstaat, wat deze ook is / wordt.
Na de foto's van de onderkant gezien te hebben dat ik dat deze auto dat zeker waard is. Probeer maar eens voor minder een auto in deze staat te vinden. Nogmaals: chapeau!

Wat ik niet met je eens ben is dat deze auto in "perfecte concoursstaat" is gerestaureerd. Een concours Mustang ziet er aan de onderkant lang niet zo netjes uit als de jouwe!
Erwin

1966 convertible
mustang66coupe

Bericht door mustang66coupe »

Ik vind hem echt prachtig en denk er zelfs over na ook die kleur te laten spuiten.

Niet mee rijden zou ik dan weer zonde vinden :mrgreen:
66 coupe aut. V8 in progress
Diante

Bericht door Diante »

Denk ook dat een echte liefhebber de Mustang dit ook waard vindt om er een groot bedrag voor neer te leggen, want dan heb je ook iets bijzonders en in perfecte staat.

"Ik vind hem echt prachtig en denk er zelfs over na ook die kleur te laten spuiten."

Kom gerust een keer kijken als je wilt, dan kun je hem live aanschouwen.
Weet zeker dat je de kleur schitterend vindt aangezien tot nu toe iedereen hetzelfde zegt die hem gezien heeft.
Meestal is het het eerste wat ze zeggen, "wow, wat een mooie kleur!". :mrgreen:
mustang66coupe

Bericht door mustang66coupe »

Zit al een tijdje te dubben welke kleur ik de coupe wil laten spuiten. Had al eens eerder gegoogled op tropical turquoise maar dan krijg je toch verschillende kleur tinten te zien. Als het is als op jouw foto's ben ik verkocht, toch zeker als het in het echt nog mooier is :mrgreen:
66 coupe aut. V8 in progress
Diante

Bericht door Diante »

Zou je toch aanraden om een keer te komen kijken naar de kleur, dan heb je zekerheid hoe hij er in het echt uitziet.
Weet niet of je ver weg woont van Dronten?

Inmiddels is mijn Mustang uitgelijnd en heeft een nieuwe APK sinds '98. :lol:

Heb meteen even wat foto's kunnen maken van de onderkant.....die nog ongepoetst is. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een "oude" van de benzinetank die ik in de blanke lak heb laten spuiten.

Afbeelding
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Deze is zonder uitzondering een pracht stuk !
Wat ik persoonlijk een beetje mis is her en dek de puntjes op de i ( of dat moet nog allemaal komen en heb ik dus niks gezegd ) in de vorm van stickers en decals op de bekende en vooral onbekende plekjes.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Dieselhead

Bericht door Dieselhead »

als ik dan ook even mag mee gaan in de puntjes op de I :D .
De montage van de handremkabels klopt niet.

zou zo moeten zitten bij de 65'r ook de vroege exemplaren

Afbeelding

verder een pracht bak en super netjes gedaan!!
Diante

Bericht door Diante »

De puntjes op de i's moet ik nog zetten, heb al wel wat stickers liggen en moet nog wat kopen, dus dat gaat helemaal goed komen!

Bedankt voor de foto, nu weet ik tenminste waar dat beugeltje van is die ik nog op de plank heb liggen.
Heb er nog een paar over waar ik geen idee van heb waar het van is, maar langzaam aan komen ze wel op.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”