Mag ik mij even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

mustang66coupe

Re: Mag ik mij even voorstellen

Bericht door mustang66coupe »

Dieselhead schreef:Gefeliciteerd

Bij de cougar moet ik altijd denk aan de tarantino film "From Dusk Till Dawn" maar weet niet of het dezelfde is.
Echt?? Ik denk bij die film alleen maar aan Salma! :mrgreen:
66 coupe aut. V8 in progress
Firekeer

Re: Mag ik mij even voorstellen

Bericht door Firekeer »

Klopt inderdaad Rene, die kleppen werken op vacuum. Ik heb inmiddels ontdekt dat ze vaak omgebouwd worden naar electrische motoren van een Ford Probe/Mazda RX7. Die schijnen met enkele kleine aanpassingen zo te passen ipv. van de vacuumpotten. Maar laat ik het eerst zelf maar even controleren, misschien is er wel iets anders aan de hand. Ik wil het eigenlijk wel origineel houden. Op de wielen en banden na misschien. Iemand tips voor iets bredere velgen en banden? Wat betreft de massa punten had ik ook al gehoord dat dat vaak problemen geeft. Kortom mijn handen jukken om er eens lekker aan te beginnen.
Willem, bedankt voor de tip. Ik ga zeker even speuren op MP. Ik had inderdaad al begrepen dat plaatwerk en interieurdelen moeilijk te verkrijgen zijn voor een Cougar. Technisch delen geen probleem, want Mustang. We gaan het zien. Eerst maar eens technisch in orde maken voor de keuring. Tot gauw, misschien eens op een meeting. Ik zag er al een paar voorbij komen. Gr. Eric
- Mercury Cougar, 1967
- Mini Clubman Cooper S, 2008
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”