Ik zag jou gister door heiloo rijden, je trok hem ff door langs mij!Rams schreef:Hij heeft 309pk volgens rdw. Mooie spot
Ik zat op de fiets, heb jij geen dashcam?
Kerkelaan heiloo 3 fietsers!
gr. Joris
Moderator: Shelby GT-H
Ik zag jou gister door heiloo rijden, je trok hem ff door langs mij!Rams schreef:Hij heeft 309pk volgens rdw. Mooie spot
Ik heb altijd een dashcam aan! Voor dit soort onzin hahaJoris08 schreef:Ik zag jou gister door heiloo rijden, je trok hem ff door langs mij!Rams schreef:Hij heeft 309pk volgens rdw. Mooie spot
Ik zat op de fiets, heb jij geen dashcam?![]()
Kerkelaan heiloo 3 fietsers!
gr. Joris

Dan gaat de zorgverzekering omhoog door de nekklachten.Mack schreef:Ze kijken niet om. You need louder pipes.
Haha, dat was zeker niet het probleem, wat een lekkere sound!Rams schreef:Dan gaat de zorgverzekering omhoog door de nekklachten.Mack schreef:Ze kijken niet om. You need louder pipes.

Haha, voor mijn oude school, daar parkeerde ik dagelijks nog een jaartje of 2 geleden.Mitchie schreef:In de pauze kwam ik gisteren deze mustang tegen bij Leuvehaven (Rotjeknor). Is hij van iemand op het forum?
...waar ik je dan vervolgens spotteJordielf schreef:Mitchie schreef:In de pauze kwam ik gisteren deze mustang tegen bij Leuvehaven (Rotjeknor). Is hij van iemand op het forum?
Haha, voor mijn oude school, daar parkeerde ik dagelijks nog een jaartje of 2 geleden.
Juistum hahah, alweer een aardig poosje geleden.Mack schreef:...waar ik je dan vervolgens spotteJordielf schreef:Mitchie schreef:In de pauze kwam ik gisteren deze mustang tegen bij Leuvehaven (Rotjeknor). Is hij van iemand op het forum?
Haha, voor mijn oude school, daar parkeerde ik dagelijks nog een jaartje of 2 geleden.

Is ook altijd weer een sport om te parkeren in bv een parkeergarage , het gaat allemaal maar netMitchie schreef:wat een bakbeesten blijven het he. helemaal als je zo fiat ernaast ziet.