Wel denk ik dat dit een ex USA huur auto is geweest. Vaak zag je op ebay dezelfde modellen ook met die mustang streep op de zijkant. Met in de text EX rental car. Hoeft niet zo te zijn maar kan wel.
Gr.mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Zou idd best een huurauto geweest kunnen zijn. Ik weet toevallig dat avis hun auto's niet langer dan een jaar in de vloot houden.
Als 'ie netjes alle beurtjes heeft gehad zou het wel een goede kunnen zijn, ik denk dat ik van 't weekend even ga kijken ...
kan ook gewoon lang bij een handelaar/dealer zijn blijven staan.
ander voorbeeld. ik rij een mondeo bouw maand januari 2007 en dus met een kenteken uit 2007. collega koopt een mondeo met een kenteken wat bijna indentiek is aan die van mij.
Dus die denkt de mijn is ook van januari 2007. Het chassis nummer door ETIS halen leert dat deze auto gemaakt is in 1e kwartaal 2006. Dus deze auto heeft een jaar bij een dealer gestaan of ergens in voorraard voordat er een kenteken op kwam.
Dus dit kan ook met deze auto zo maar zijn. een V6 is natuurlijk geen warm broodje in de USA.
Wel ben ik het eens dat het een enorm saaie kleurstelling is. maar ok weer niet verkracht met allerlei aftermarket sticker tuning plastic.
Als ik het goed zie geeft de kilometerteller ( met naald ) Miles aan en de kilometer stand kan je in elke mustang aanpassen van Km naar Miles in het menu van je boordcomputer
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
Ik heb daar een Mustang zien staan met andere kleur voorkant was volgens mij deze ! .
Nix mis mee maar wel ff goed kijken en vragen of het een ex schade auto is ! .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .