Howdee! Ik ben blij dat ik op het Mustang forum ben! TCB
Moderator: Shelby GT-H
Re: Howdee! Ik ben blij dat ik op het Mustang forum ben! TCB
van vacuum heb ik niet veel verstand, maar ik zal dat bij mijn V8 Twees eens nakijken van de week. een schakelaartje/hefboom zegt mij niets. behalve de kachelmotor die uit je firewall in de motorruimte steekt.
Dan ken ik jouw Tweetje inderdaad al, want heb eens met die Hagenees gebabbeld. Scheen redelijk in mijn buurt te wonen (een buurt verderop), maar had de auto al zeker vier jaar niet meer gezien. Ze is nu dus Den Haag uit.
Harry
Dan ken ik jouw Tweetje inderdaad al, want heb eens met die Hagenees gebabbeld. Scheen redelijk in mijn buurt te wonen (een buurt verderop), maar had de auto al zeker vier jaar niet meer gezien. Ze is nu dus Den Haag uit.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
-
ElroyNewStyle
Ja ja Harry, naar Utrecht, ook geen verkeerde plek!
Bedankt voor het meedenken. Ik heb van de week weer eens een poging gedaan om te kijken hoe het een en ander in elkaar zit, maar zo van de buittenkant word ik er niet wijzer van! En dan dacht ik nog wel dat ik handig was.
Het lukt mij niet eens om een claxon aan te sluiten! Ik kan de schakeldraad die van het stuur moet komen niet eens vinden.
Efin, ik heb nu voor een te hoog bedrag een handleiding van de Mustang 2 in the USA gekocht en wacht tot deze binnen is.
Hopelijk dat ik dan wat inzichten krijg.
Jammer genoeg heeft nog niet iemand in de omgeving van De Meern (Utr) zich aangeboden om tegen een vergoeding te helpen!! Ik hoop dat ik nog iemand vind om mee te sleutelen!
Alvast dank.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb van de week weer eens een poging gedaan om te kijken hoe het een en ander in elkaar zit, maar zo van de buittenkant word ik er niet wijzer van! En dan dacht ik nog wel dat ik handig was.
Het lukt mij niet eens om een claxon aan te sluiten! Ik kan de schakeldraad die van het stuur moet komen niet eens vinden.
Efin, ik heb nu voor een te hoog bedrag een handleiding van de Mustang 2 in the USA gekocht en wacht tot deze binnen is.
Hopelijk dat ik dan wat inzichten krijg.
Jammer genoeg heeft nog niet iemand in de omgeving van De Meern (Utr) zich aangeboden om tegen een vergoeding te helpen!! Ik hoop dat ik nog iemand vind om mee te sleutelen!
Alvast dank.
welkom
Die II ziet er goed zeg, goed onderhouden ook zo te zien.
ik woon in Driebergen en ik zal zeker eens een keer langs komen met mn tweetje, maar hij staat nu nog in den bosch en ik ben nog met wat restauratie werkjes bezig, die van mij was iets minder goed onderhouden
, maar was daarom dan waarschijnlijk een stuk goedkoper dan die van jou.
gr Thomas
Die II ziet er goed zeg, goed onderhouden ook zo te zien.
ik woon in Driebergen en ik zal zeker eens een keer langs komen met mn tweetje, maar hij staat nu nog in den bosch en ik ben nog met wat restauratie werkjes bezig, die van mij was iets minder goed onderhouden
gr Thomas
-
ElroyNewStyle
Hi Thomas,
Bedankt voor jouw reaktie!
En ja hij ziet er redelijk uit, maar de foto's zijn wel erg mooi!
En een auto overspuiten zegt ook niet alles.
Heb jij een beetje verstand van de Mustang 2 Thomas?
Ik ben echt wel handig en creatief maar kennis is toch echt van belang
met dit soort auto's.
Het zou mooi zijn als we elkaar kunnen helpen.
Met groet Elroy
Ps foto graag van jouw 2!!
Bedankt voor jouw reaktie!
En ja hij ziet er redelijk uit, maar de foto's zijn wel erg mooi!
En een auto overspuiten zegt ook niet alles.
Heb jij een beetje verstand van de Mustang 2 Thomas?
Ik ben echt wel handig en creatief maar kennis is toch echt van belang
met dit soort auto's.
Het zou mooi zijn als we elkaar kunnen helpen.
Met groet Elroy
Ps foto graag van jouw 2!!
ik begin de twee pas net te kennen, heb hem begin januari pas gekocht
ook ik ben creatief bezig om hem op te knappen en ben zeker handig met sleutelen
ik zou het ook zeker leuk vinden als we elkaar kunnen helpen. ik ben alleen op dit moment nogal druk (eigenlijk niet zo handig van mij om de mustang te kopen maar ik moest m hebben
) ivm mijn eindexamen
mss ervoor maar anders erna staat hij in 3bergen
ik ben ondanks de drukte toch al wel begonnen dingen te regelen en op te knappen die details komen ngo in het project log die ik binnenkort uit typ.
ik had alwel een aantal foto's hier geupload: http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=15&t=26009" onclick="window.open(this.href);return false;
maar hier alvast eentje

ook ik ben creatief bezig om hem op te knappen en ben zeker handig met sleutelen
ik zou het ook zeker leuk vinden als we elkaar kunnen helpen. ik ben alleen op dit moment nogal druk (eigenlijk niet zo handig van mij om de mustang te kopen maar ik moest m hebben
mss ervoor maar anders erna staat hij in 3bergen
ik ben ondanks de drukte toch al wel begonnen dingen te regelen en op te knappen die details komen ngo in het project log die ik binnenkort uit typ.
ik had alwel een aantal foto's hier geupload: http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=15&t=26009" onclick="window.open(this.href);return false;
maar hier alvast eentje

-
ElroyNewStyle
Ziet er goed uit! Kan natuurlijk aan de foto liggen?!
Zie ik nu een soort van side bumper? Of een uitlaat? Staat wel goed!
Is het een 4, 6 of 8 cyl.? Laat me weten als hij in driebergen staat!
Zou nu ook wel willen weten wat hij heeft gekost.
Ik ben ruim onder de 6000,- gebleven.
Groet Elroy
Ps je mag me bellen, 0614306442
Zie ik nu een soort van side bumper? Of een uitlaat? Staat wel goed!
Is het een 4, 6 of 8 cyl.? Laat me weten als hij in driebergen staat!
Zou nu ook wel willen weten wat hij heeft gekost.
Ik ben ruim onder de 6000,- gebleven.
Groet Elroy
Ps je mag me bellen, 0614306442
-
ElroyNewStyle
Thomas,
Vraagje; Ik zit er over te denken om een rear spoiler te plaatsen, zoals de latere 70's cobra look.
Weet jij er toevalig ergens een in Ned. te krijgen?
Ik zag ze wel te betellen in de USA maar toch wel duur.
Alvast dank!
Elroy
Vraagje; Ik zit er over te denken om een rear spoiler te plaatsen, zoals de latere 70's cobra look.
Weet jij er toevalig ergens een in Ned. te krijgen?
Ik zag ze wel te betellen in de USA maar toch wel duur.
Alvast dank!
Elroy
haha ik wil ook zon rear spoiler ook op mn coupe plaatsen', maar nee.
waar ik onderhand wel achter ben gekomen is dat onderdelen voor deze mustangs moeilijk verkrijgbaar zijn, zeker in nederland
waar ik onderhand wel achter ben gekomen is dat onderdelen voor deze mustangs moeilijk verkrijgbaar zijn, zeker in nederland
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
in Nederland is een originele spoiler niet/nauwelijks te krijgen, evenals derde deuren voor hatchbacks (gevoelig voor roest). bijna alles is moeilijker te vinden, maar ik houd dan wel weer van een uitdaging. misschien dat men op sloperijen in de VS nog wel dat soort dingen hebben liggen?
waar zit hem de fout met die claxon? bij de claxonhoorn onder en achter de bovenste radiator support, links, of bij het stuur. werkt de claxonhoorn zelf nog wel?
Harry
waar zit hem de fout met die claxon? bij de claxonhoorn onder en achter de bovenste radiator support, links, of bij het stuur. werkt de claxonhoorn zelf nog wel?
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
Ik woon redelijk in de buurt en rij in de zomer af en toe door Harmelen. Ik zal er eens stoppenElroyNewStyle schreef:Mochten er Mustangs door Harmelen rijden, stop dan even op mijn parkeerplaats voor een foto. Ik laat deze dan zien op de schermen in de fitness en natuurlijk hier!!
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
-
ElroyNewStyle
Hoi Harry,78ghiaT5 schreef:in Nederland is een originele spoiler niet/nauwelijks te krijgen, evenals derde deuren voor hatchbacks (gevoelig voor roest). bijna alles is moeilijker te vinden, maar ik houd dan wel weer van een uitdaging. misschien dat men op sloperijen in de VS nog wel dat soort dingen hebben liggen?
Harry
Vandaag toch maar even in de garage geweest. Was toch nog te ingewikkeld voor mij.
Ze hebben de glas zekeringen vervangen voor moderne. Met stroomdraden en relais bezig geweest voor een luchtdruk claxon die al in mijn auto zit. De kachel bleek niet te werken ivm een vacium probleem.
Ik zie nieuwe slangetjes. Ook even de voorwielen laten balanseren.
Ik reed net naar huis en wat bleek; de kachel blaast nog steeds koude lucht, claxon doet het allen als de moter uit staat.
Maar het trillen in het stuur is bijna weg.
Morgen maar even terug gaan.
En dat spoiler verhaal zal wel moeilijk of heel kostbaar worden.
Ben zelf niet zo ervaren met spullen bestellen uit de US.
Stel dat ik dat doe en hij past niet! Ik ga liever op de oude manier het product bekijken en dan kopen!
Nu ik dat zeg... Aardig excuus voor een tripje!!
Oke thanks voor het meedenken!
Grt Elroy
-
ElroyNewStyle
Hi Marchel, Leuk! De zomer is al begonnen dus ik zie je snel!
Bakje koffie er bij! En een paar Mustang pics!
Die zetten we dan mooi op dit forum!
Ik zie je bij New Style Fitness in Harmelen!
Bakje koffie er bij! En een paar Mustang pics!
Die zetten we dan mooi op dit forum!
Ik zie je bij New Style Fitness in Harmelen!