ik plaats de foto's nu maar even..
ik ga vanavond nog eens uit na lange tijd,
dus ik weet niet of ik er morgen nog zin in heb om foto's te posten
ik heb even gewacht met de updates en foto's ook vanwege mijn collega,
mijn collega is deze week weer begonnen met het plaatwerk ,
ik ben ondertussen al een paar weken verder gegaan met het schuren en in de epoxy zetten..
Richard is verder gegaan met de befaamde hoekjes
we blijven het nog steeds raar vinden, maar goed...
hij heeft de bovenste punten van de achterschermen losgehaald en heeft de achterschermen ingeslepen en hoger gezet,
het past nu allemaal goed !!
dat ziet er toch weer anders uit , gelukkig....
ook de achterbumper hebben we even gepast, maar dat paste gewoon ook normaal... geen gekke dingen..
ik ben die andere weken dus bezig geweest met het schuren en het in de epoxy zetten van de losse delen..
de delen zijn ook van binnen blank geschuurd..
de achteronderbumper heb ik nog eens in de epoxy gezet vandaag, het steuntje onderin was erg verroest en daar heeft richard me even een nieuw stukje in gelast
en nog wat kleine deeltjes... ik heb niet alles op de foto staan
vanochtend ben ik verder gegaan met het afplakken en het in de epoxy zetten van de body aan de buitenkant en weer wat delen..
net klaar met epoxy spuiten
zo ziet de epoxy droog uit
echt zeer mooie epoxy!!! het is epoxy van een ander lakmerk dan dat wij normaal spuiten, maar ik ben er zeer tevreden over!!!
mooi zijdeglans en je ziet er goed deuken in,
dat is wat richard nu ook nog mag gaan doen,
hij heeft me gisteren al twee deuren en een scherm uitgedeukt, nu mag hij de rest nog gaan uitdeuken wat hij ziet
maar dan is hij nog niet van me af ....
ook heb ik dit al klaar liggen, dat gaat er of volgende week of die week erna onder

dankjewel alvast Tonie voor de subframe connectors
en nog iets..... maar dat zien jullie wel als Richard het klaar heeft... dat zal ook de volgende week gaan gebeuren...
ik kan ook even niet verder nu, ik moet eerst even weer nieuwe epoxy bestellen, want er gaat genoeg op !!
op dus weer naar volgende week